Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Loro Parque på
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Loro Parque er en flott opplevelse. Litt dyr inngangsbillett, ca 40 Euro, men da er alt i parken gratis. Flotte show med fugler og delfiner, spekkhoggere, sjøløver og seler. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, PerKristianSyversen
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

En fatastisk dyrepark. Anbefaler alle som reiser til Tenerife å besøke denne dyreparken Fantastiske show med delfiner, sjøløver, pappegøyer og spekkhuggere. Beplantningen var fantastisk. Å se vel 200 pigviner i et imponerende arktisk miljø, gjorde også inntrykk.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, HerligDag
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra! Rørende show fra sjøløver, delfiner og spekkhoggerne! Alt var bra! Likte godt pingvinene og undervannsrommene!

Takk, 753hildef
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Den beste dyrepark jeg har besøkt
Rent og pent overalt, stort mangfold av dyr og fugler. Høydepunktene var showene, delfiner, sjøløver og spekkhoggere.

1  Takk, 381christiano
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk dyrepark i Puerto de la Cruz.Vi er der hvert år og syns det er like koselig hvert år .flott opplevelse

Takk, Eva412