“En opplevelse”

Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening. Rolig atmosfære. Så langt den beste matopplevelsen her i Puerto de la cruz.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Reisegladstrikker

Anmeldt 11. februar 2017

God mat som metter. Hyggelig betjening som er oppmersome og gjør en god jobb. Anbefaller dog å bestille bord da vi hadde flaks som fikk plass 19.00. Koselig lokale.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Aterion
Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Her var det skikkelig stemning! Veldig hyggelig personalet som tok oss godt imot! Både jeg og kjæresten bestilte biff, to forskjellige varianter, og begge var veldig gode! Fikk mere saus/smør uten ekstra betaling... Delte en banansplitt til dessert :)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 897anjah
Anmeldt 13. mars 2015

Har vært her tidligere år og vært meget fornøyd, men i dag var flere av oss meget skuffet av kvalitet på maten. To T bein hadde ikke indrefilet og lammekotelette fra New Zealand var helt katastrofe. Kommer ikke tilbake og anbefales ikke.

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
Takk, 556helges
Anmeldt 22. november 2014 via mobile enheter

Meget god mat, veldig koselig betjening! Man går ikke mett der ifra :)
Absolutt verdt å besøke om man er i området!
Har meny på flere skandinaviske språk.

Takk, Ida H

Reisende som så på La Herreria, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i La Herreria? Del dine erfaringer!