“Verste på ferien”

Vurdert som nr. 100 av 405 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Gikk hit på grunn av alle de gode anmeldelsene. Kjæresten bestillte risotto med kylling mens jeg bestillte pizza pepperoni. Risottoen kom først. Denne var smakløs og kyllingen var seig og full av bruskbiter.Pizzaen kom etterpå og da fikk jeg feil pizza. Fikk tak i en servitør og fikk rett pizza etter ca 10 min. Denne var alt for salt og delvis svidd i bunnen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Reisegladstrikker

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste her vår første kveld og bestilte hver vår pepperoni pizza. Pizzaene var store så det hadde holdt med en for to personer. Helt ok mat og sted.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Kristian N
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Ikke biff å anbefale her. Pizza ok. Koselig inne, men gata er ikke restaurant. Telt på gata. Service het grei.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, stephanh688
Anmeldt 11. januar 2018 via mobile enheter

Var her og spiste middag en travel lørdagskveld og fikk bord med en gang, drikkebestilling ble tatt innen et par minutter og servitørene var vennlige. De manglet kanskje et smil, men man kan ikke få alt man vil ha. Maten derimot var ypperlig. Bestilte baby squid til forrett, sjømattallerken til hovedrett. De hadde et godt alkoholfritt alternativ til de som ikke kan drikke
Kjæresten min tok en biff, den var perfekt stekt for han. Fin og rå i midten. De spurte ikke hvordan han ville ha den, så om du liker den bedre stekt må du kanskje si fra.

Vi bestilte forresten pizza herfra en kveld jeg var dårlig. Den var helt fantastisk god, så om du vurderer pizzaen ville jeg valgt det!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 887marit
Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Hadde peilet oss ut denne plassen sist i var i byen.Gikk hit for å spise lunsj.
Kjøpte ulike retter for å teste kvaliteten på maten. 2 forskjellige burgere med tilbehør,
skinkeomelett og stekt fisk.
Kom med brød uten at vi hadde bestilt det, så her bør man si fra om man ikke ønsker
det. All maten var velsmakende.Vi satt ute i finværet, men lokalene inne ser veldig bra ut,
og wc ene var rene og fine.
Største minuset var at det var vanskelig å oppnå kontakt med servitørene da vi ønsket vann
til maten,og da vi ville betale.
Men.,alt i alt en bra plass med tanke på mat.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Lailab450

Reisende som så på Compostelana, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife
Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Compostelana? Del dine erfaringer!