“Tørr pizza”

Vurdert som nr. 50 av 436 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2016

Har vært her tidligere og fått god mat,men denne gangen var det ikke noe kulinarisk opplevelse. Bestillte hver vår pizza, og det er greit at pizza skal ha sprø bunn, men denne var så hard, at du kunne slå inn spiker med den.
Beliggenheten er flott nede i gamlebyen, så vi får ta det som et arbeidsuhell, da maten tidligere har vært mye bedre.

Takk, Monsen2013

Anmeldt 15. mars 2016

Vi havnet her første dagen i Puerto de la Cruz.Var 8 personer som spiste lunsj her,så vi fikk smakt på forskjellige retter.Pizzaen var så stor at den hadde vært nok for to personer.(fikk tilbud om å ta med resten)Pastaretten for 2 personer var spennende og god.Snitzelen var veldig smakfull. Servitøren var veldig hyggelig,uten å være for innpåsliten. Vi var så fornøyde med stedet at vi gikk tilbake noen dager senere for å spise der.Prøvde da begge typene snitzel,og begge var gode.Spennende med toppingen med bl.a.skinke og krydder eller tomat og ost.Verdt å prøve.Prøvde også en risotto med 4 oster og Saccotini(pastarett med pære med ostekrem)Mye spennende og god mat her.

Takk, Laila b
Anmeldt 14. februar 2016

Vi hadde lyst på noe lett en kveld, og kom over denne plassen. Hyggelig, ikke for påtrengende servitør. Bestilte pizza, som var full av gode smaker og hadde akkurat den tynne bunnen vi likte. Litt kaldt den kvelden vi var der, så vi satt inne i det koselige lokalet. Er du ute etter noe lett og spise, som pasta og pizza, kan jeg anbefale denne restauranten.

Takk, Annette B
Anmeldt 10. februar 2016

Ok italiensk pitza med tynn sprø bunn. Servis er hyggelig og bra men litt fraværende innemelom. Rikelig med mat, så vi greide oss fint med en pitza delt på 2 personer.

Takk, runesse
Anmeldt 27. februar 2013

Har vært på denne restauranten et par ganger. Skrekk-eksemplet er en nyttårsaften for noen år siden. Dårligere meny og mat har jeg aldri smakt. Det er synd , for den ligger i gamlebyen i et restaurantstrøk. Sikkert grei for en pizza, men MAT kan de ikke! Ikke vin heller!

• Atmosfære
1  Takk, A2S6E
marcopergoladimaggio, Propietario på Ristorante Mamma Rosa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2013

God morgen, beklager at din erfaring på Mamma Rosa var ikke helt tilfredsstillende. Vi vil ta note av våre feil. Tusen takk for gjennomgang, og vi håper å se deg snart.

Reisende som så på Ristorante Mamma Rosa, så også på

La Matanza de Acentejo, Tenerife

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Ristorante Mamma Rosa? Del dine erfaringer!