“Lunsj”

Vurdert som nr. 50 av 435 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. april 2017

Hadde en fantastisk lunsj på Mamma Rosa, variert meny, ikke bare pizza og pasta, fikk kjempe god tapas også. Smilende og morsomme kelnere som gjorde måltidet ekstra hyggelig.

Takk, Siv-Karin J

Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Var her to ganger for å spise lunsj.Husket fra året før at de hadde gode snitzler,så vi bestilte en Marsala og to Romano.
En bestilte risotto med 4 oster.Romanosnitzlene som var toppet med spekeskinke var langt fra så gode som vi husket dem.Ble altfor mye skinke slik at de ble VELDIG salte.Plukket bort mye,men det ble ikke bra.Den andre maten var bra.
Prøvde senere en pizza Corleone(nok til 2) og ris med skalldyr.
Servicen er fortsatt bra, men det ble endel venting på både drikke og mat.
Men,du får mye mat for pengene her.

Takk, Laila b
Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

Velsmakende lunch med god husets vin. Vi spiste rosa salat, risotto med salami og sopp. Fin atmosfære på rolig plass

1  Takk, Evelin155
Anmeldt 25. desember 2016

Har vært her tidligere og fått god mat,men denne gangen var det ikke noe kulinarisk opplevelse. Bestillte hver vår pizza, og det er greit at pizza skal ha sprø bunn, men denne var så hard, at du kunne slå inn spiker med den.
Beliggenheten er flott nede i gamlebyen, så vi får ta det som et arbeidsuhell, da maten tidligere har vært mye bedre.

Takk, Monsen2013
Anmeldt 15. mars 2016

Vi havnet her første dagen i Puerto de la Cruz.Var 8 personer som spiste lunsj her,så vi fikk smakt på forskjellige retter.Pizzaen var så stor at den hadde vært nok for to personer.(fikk tilbud om å ta med resten)Pastaretten for 2 personer var spennende og god.Snitzelen var veldig smakfull. Servitøren var veldig hyggelig,uten å være for innpåsliten. Vi var så fornøyde med stedet at vi gikk tilbake noen dager senere for å spise der.Prøvde da begge typene snitzel,og begge var gode.Spennende med toppingen med bl.a.skinke og krydder eller tomat og ost.Verdt å prøve.Prøvde også en risotto med 4 oster og Saccotini(pastarett med pære med ostekrem)Mye spennende og god mat her.

Takk, Laila b

Reisende som så på Ristorante Mamma Rosa, så også på

La Matanza de Acentejo, Tenerife

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Ristorante Mamma Rosa? Del dine erfaringer!