Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Rommet vi booket lovet å ha fantastisk seaview. Bildet viser hva vi fikk! Rommet var mørkt, fuktig og trist. Det var ikke pusset opp på mange år. Rommet lå 2 etg. under resepsjonen (023) Forsøkte be om å få bytte mot betaling, men fikk høre at hotellet var fullbooket. Utenfor rommet holdt høner og haner oss våkne om natten . Treningsrommet var ubrukelig! To elipsemaskiner i et stusselig rom. Fristet ikke til bruk. Veldig skuffet over oppholdet. Eneste lyspunkt var hyggelig betjening både ved bassenget og i restauranten. Anbefaler ikke dette hotellet .

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, JeannieOSLO
Anmeldt 3. desember 2016

Fantastisk mottaking, seint, seint på kvelden blei me møtt med nydeleg dekka bord, mat og drikke, - alt me kunne ynskje oss, - servert av vennlege canadiarar.
Rommet reint, veldig god seng, stort bad, fin balkong, utsyn over sjø og by.
Romsleg bassengområde med rikeleg tilbod av solsenger + hyggjeleg bar.
Frukost og middag, god mat. Underholdning kvar kveld. Me trivst.

Romtips: Me er svært nøgde med å bu i andre etasje med sjøutsikt.
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Anne Marie R
Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Rommet var invadert av veggdyr. Blod i senga og bitt på kroppen. Fikk nytt rom som så greit ut. Elendige håndklær. Wi-Fi-fungerte dårlig.
Maten var vel ikke fire stjerners. Varm var ikke varm og kald mat var ikke kald. Grei beliggenhet men mange trappetrinn for å komme til sentrum. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Jens E
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Tradisjonsrikt og konservativt hotell, med god service og alltid rent og ryddig. Veldig bra frokost. Ganske mange trapper fra sentrum og opp til hotellet. Mye tull med Internett forbindelse, og virket ikke ordentlig før siste dagen vår. Det er ganske krise med mange ungdommer med å tur!

Dato for oppholdet: juli 2016
3  Takk, Stein1968
Anmeldt 2. mars 2016 via mobile enheter

Hyggelig hotell, men skuffende å måtte sitte i lobby for å få Internett. Grei frokost og middag, men kunne tenkt meg vannkoker på rommet for å lage te selv. Hyggelige ansatte og fin utsikt. Må velge mellom havutsikt eller sol. Kort vei til sentrum selv om litt bratt bakke tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2016
2  Takk, 283erlingh
Hoteleltope, Director de Relaciones Públicas på Hotel El Tope, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2016

Greetings from Tenerife,
Thank you for taking the time to share your review with us and other travellers on Tripadvisor.
We are currently working on improvements for the wifi access. We have tea and coffee facilities available. There are not in the rooms but if you request it on reception, for a minimal cost per day, you can enjoy it in your room.
Thank you very much for having been our guest. We do hope that you will visit us again on your next trip to Tenerife.
Sunny regards from Tenerife
Your El Tope Team