Flott strand

Fin beligenhet, svart sand, bar like ved. Solsenger til leie (3 Euro per stk) Flott utsikt... les mer

Anmeldt 6. mars 2019
Mena12345
Stavanger, Norge
Mange vakre planter.

Anmeldt 3. mars 2018
J2246CGalicef
Les alle 2 699 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Strand med sort sand som ligger nære sentrum av Puerto de la Cruz.
Ikke fineste stranden jeg har vært på men bra beliggenhet.bra for surfere

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JJThaule
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Fasinerende svart strand, mange nydelige kaktuser og andre planter. Veldig fine blomsterbed, såg fint og velstelt ut over alt.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, J2246CGalicef
Anmeldt 26. januar 2017 via mobile enheter

Det er veldig flott sted med masse planter av forskjellig slag. Flere serveringssteder og kose seg på.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, steiningel
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Fin strand, med leie av solsenger. Ikke egnet for små barn, da det er store bølger nesten hele tiden. For større barn er det bedre. Restauranten har god mat.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, empiria67
Anmeldt 8. januar 2017

Vi bodde i Los Christianos, men reiste flere ganger til Puerto de la Cruz. Frodig vegetasjon, flott strand, hyggelig folk og flott vær gjorde et inntryk på vår reise. Ønsker å reise tilbake.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Karina B