13 personer ser på dette hotellet
Priceline
travelup.comUSD 130
HurbUSD 138
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Porto De La Cruz er et veldig koselig område å ha en avslappende ferie. Hotellet var stille og fredelig med aktiviteter på dagtid og kveldstid. Thomas stod for aktiviteter og var veldig imøtekomme og hyggelig.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Theaaaaaaaaa
Anmeldt 28. januar 2017

Jeg bodde en uke på dette hotellet, ellevte etasje. Like under rommet mitt drev de på med fliselegging på en terrasse, ca. ti etasjer ned. Men lyden bærer godt oppover, så til tider var det umulig for meg å sitte på balkongen pga skjæring i fliser mm. Betjeningen var noe uinteressert i meg som gjest, kanskje fordi jeg reiste alene? De kunne med fordel ha gått på et smilekurs. Rommet var helt greit, jeg savnet en vannkoker.

Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Be Live Hotels
Takk, margrete349
Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

1. Ekstremt tregt og lite behjelpelig resepsjon.
2. Fjærene i sengen stikker veldig i sengen, utrolig smertefullt og ligge på, ikke mulighet for overmadrass.
3. Lite variert frokost, eneste de byttet fra dagene var smak på youghurt.
4. Drinkene som var inkluder i all inclusive var fra en automat, utrolig dårlig.
5. Middagsutvalget var bare helt Ok. Mye tilbehør, lite spennende mat.
Eneste positive jeg har å si er renholdet på rommene, vaskedamene var VELDIG flinke.

Dato for oppholdet: november 2016
2  Takk, Reni B
Anmeldt 10. januar 2016

Absolut alt ok mye for pengene,god service hjelpsom personale,gjelder både i restaurant og baren,god til at fortelle ting om aktiviter,og veldig fint med personale i alle led,maten er ok til frokost,der er nok bedre plasser at indtage kveldmaten men ellers ok

Romtips: litt i højden og med hav utsigt
Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, soepe
Anmeldt 27. mars 2014 via mobile enheter

Her er det masse pensjonister, men greitnok. Standard hotell, altså nokså lite fasiliteter/show, så godt som ingenting! Fratrekk i score skyldes endel defekte møbler og utstyr på rommet og ikke minst 1000 fugler som kretser rundt frokosten ,hver morgen. Vi har tenkt å feire min 40års-dag i april, men har ingen forventninger angående den dagen. Drar nok heller inn til sentrum på et annet hotell med bedre service og servering. Luabay egner seg for eldre par,ikke yngre eller familier som vil ha litt underholdning,da de først reiser så langt. Vi kom fra Norge og skal være fra 23mars-13april.2014.
Tror neppe vi reiser til dette hotellet senere. Ellers er alt greit tilrettelagt for soling,bading og måltider. Skulle ønske det kunne vært åpent med noe mer overraskelser.
Takk for oss! ⭐️⭐️

Dato for oppholdet: mars 2014