Lars F
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Hoteles_Be_Live, GerenteBe Live Adults Only Tenerife, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. jan. 2019
Verdsatt Lars,

Takk for at du tok deg tid til å skrive dine meninger og kommentarer om ditt opphold hos oss.

Med vennlig hilsen,

kr 539
0.6 km fra Be Live Adults Only Tenerife
Se flere hoteller i Puerto de la Cruz
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Bra mat. Dårlig renhold. Mye støv på rommet, da laken og tepper blir ristet hver dag, men som lite sansynlig er rengjort. Mye ubehagelig støv som tydelig inneholder både hud og andre støvpartikler. Dusjglassdøren så ikke ut, masse inngrodde kalkrester, gav beskjed tre ganger uten forbedring. Koslig underholdning. Hyggelig personal. Dårlige senger. Helhetsinntrykk var middels.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 753hildef
Hoteles_Be_Live, Gerente på Be Live Adults Only Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Dear Hilde,

Firstly, we would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking time to write your feedback.

We do our best to satisfy our guest, so it is crucial for us to know that your stay didn’t live up to your expatiations. However your comment will help us to focus on what must be improved.

We are grateful for mentioning the positive points such our food standard, staff service....

We truly hope that you could give us the second chance to show all our improvements!

Yours faithfully,

Jordi Simó
Hotel Manager

Anmeldt 28. januar 2017

Jeg bodde en uke på dette hotellet, ellevte etasje. Like under rommet mitt drev de på med fliselegging på en terrasse, ca. ti etasjer ned. Men lyden bærer godt oppover, så til tider var det umulig for meg å sitte på balkongen pga skjæring i fliser mm. Betjeningen var noe uinteressert i meg som gjest, kanskje fordi jeg reiste alene? De kunne med fordel ha gått på et smilekurs. Rommet var helt greit, jeg savnet en vannkoker.

Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Be Live Hotels
Takk, margrete349
Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

1. Ekstremt tregt og lite behjelpelig resepsjon.
2. Fjærene i sengen stikker veldig i sengen, utrolig smertefullt og ligge på, ikke mulighet for overmadrass.
3. Lite variert frokost, eneste de byttet fra dagene var smak på youghurt.
4. Drinkene som var inkluder i all inclusive var fra en automat, utrolig dårlig.
5. Middagsutvalget var bare helt Ok. Mye tilbehør, lite spennende mat.
Eneste positive jeg har å si er renholdet på rommene, vaskedamene var VELDIG flinke.

Dato for oppholdet: november 2016
2  Takk, Reni B
Anmeldt 10. januar 2016

Absolut alt ok mye for pengene,god service hjelpsom personale,gjelder både i restaurant og baren,god til at fortelle ting om aktiviter,og veldig fint med personale i alle led,maten er ok til frokost,der er nok bedre plasser at indtage kveldmaten men ellers ok

Romtips: litt i højden og med hav utsigt
Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, soepe
Anmeldt 27. mars 2014 via mobile enheter

Her er det masse pensjonister, men greitnok. Standard hotell, altså nokså lite fasiliteter/show, så godt som ingenting! Fratrekk i score skyldes endel defekte møbler og utstyr på rommet og ikke minst 1000 fugler som kretser rundt frokosten ,hver morgen. Vi har tenkt å feire min 40års-dag i april, men har ingen forventninger angående den dagen. Drar nok heller inn til sentrum på et annet hotell med bedre service og servering. Luabay egner seg for eldre par,ikke yngre eller familier som vil ha litt underholdning,da de først reiser så langt. Vi kom fra Norge og skal være fra 23mars-13april.2014.
Tror neppe vi reiser til dette hotellet senere. Ellers er alt greit tilrettelagt for soling,bading og måltider. Skulle ønske det kunne vært åpent med noe mer overraskelser.
Takk for oss! ⭐️⭐️

Dato for oppholdet: mars 2014