11 personer ser på dette hotellet
Priceline
travelup.comUSD 115
HurbUSD 118
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Bra mat. Dårlig renhold. Mye støv på rommet, da laken og tepper blir ristet hver dag, men som lite sansynlig er rengjort. Mye ubehagelig støv som tydelig inneholder både hud og andre støvpartikler. Dusjglassdøren så ikke ut, masse inngrodde kalkrester, gav beskjed tre ganger uten forbedring. Koslig underholdning. Hyggelig personal. Dårlige senger. Helhetsinntrykk var middels.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 753hildef
Hoteles_Be_Live, Gerente på Be Live Adults Only Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Dear Hilde,

Firstly, we would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking time to write your feedback.

We do our best to satisfy our guest, so it is crucial for us to know that your stay didn’t live up to your expatiations. However your comment will help us to focus on what must be improved.

We are grateful for mentioning the positive points such our food standard, staff service....

We truly hope that you could give us the second chance to show all our improvements!

Yours faithfully,

Jordi Simó
Hotel Manager

Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Porto De La Cruz er et veldig koselig område å ha en avslappende ferie. Hotellet var stille og fredelig med aktiviteter på dagtid og kveldstid. Thomas stod for aktiviteter og var veldig imøtekomme og hyggelig.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Theaaaaaaaaa
Anmeldt 28. januar 2017

Jeg bodde en uke på dette hotellet, ellevte etasje. Like under rommet mitt drev de på med fliselegging på en terrasse, ca. ti etasjer ned. Men lyden bærer godt oppover, så til tider var det umulig for meg å sitte på balkongen pga skjæring i fliser mm. Betjeningen var noe uinteressert i meg som gjest, kanskje fordi jeg reiste alene? De kunne med fordel ha gått på et smilekurs. Rommet var helt greit, jeg savnet en vannkoker.

Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Be Live Hotels
Takk, margrete349
Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

1. Ekstremt tregt og lite behjelpelig resepsjon.
2. Fjærene i sengen stikker veldig i sengen, utrolig smertefullt og ligge på, ikke mulighet for overmadrass.
3. Lite variert frokost, eneste de byttet fra dagene var smak på youghurt.
4. Drinkene som var inkluder i all inclusive var fra en automat, utrolig dårlig.
5. Middagsutvalget var bare helt Ok. Mye tilbehør, lite spennende mat.
Eneste positive jeg har å si er renholdet på rommene, vaskedamene var VELDIG flinke.

Dato for oppholdet: november 2016
2  Takk, Reni B
Anmeldt 10. januar 2016

Absolut alt ok mye for pengene,god service hjelpsom personale,gjelder både i restaurant og baren,god til at fortelle ting om aktiviter,og veldig fint med personale i alle led,maten er ok til frokost,der er nok bedre plasser at indtage kveldmaten men ellers ok

Romtips: litt i højden og med hav utsigt
Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste alene