Anmeldt 29. april 2018

Veldig fint hotell med fin utsikt og flott beliggenhet. Hyggelige og hjelpsom personalet. Litt utslitt noen steder på rommet,men alt i alt bra:)!!Skulle gjerne hatt et barnebasseng og kjøleskap på rommet.

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, margaritass2018
HCLasVegas, Subdirección på Hotel Catalonia Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Tack margaritass2018 för ditt omdöme.

We are happy to see that everything went so well .Thank you for highlighting how kind the staff are as well as how wonderful the location is.

Tack för dina synpunkter, vi strävar alltid efter att förbättra oss.

Vi hoppas få önska dig välkommen åter snart igen.

Kind regards

Anmeldt 19. april 2018

Catalonia Las Vegas er et hotell som egner seg ypperlig for godt voksne og for alle som reiser alene. Jeg vil anbefale å bestille halvpensjon. Restauranten har variert og smakfull buffet, og hyggelig og serviceminded betjening. Rommene var veldig bra med utsikt over sjøen. Jeg valgte uten balkong, men det er enkelt å oppgradere dersom man har behov for det. Beliggenheten til hotellet er perfekt. 5. min. gange til havbassengene, og 3 min. gange til gågatene i "gamlebyen".

Romtips: Jeg bodde i 5 etasje med sjøutsikt og litt utsikt mot gamlebyen. Perfekt.
Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Svhelgehansen
HCLasVegas, Subdirección på Hotel Catalonia Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2018

Kjære Svhelgehansen,

Tusen takk for at du delte din positive opplevelse av Catalonia Las Vegas Hotell på Tripadvisor.

It was our pleasure to host you and we are delighted to see that you were pleased with the hotel location and services.

We hope to have the opportunity to welcome you back again soon !!

Vennlig hilsen

Anmeldt 29. juli 2016

Reiser tilbake igjen og igjen. Helt topp hotell som har alt. Rent og pent basseng område. Spa på hotellet. Wifi på hele hotellet og ikke kun i noen etager som det er på mange hotell. Spsesal med "alt". Blir ikke lenge til neste gang.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Mia Bech N
HCLasVegas, Junior Manager på Hotel Catalonia Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2016

Takk for din positive tilbakemeldinger fra ditt opphold på Catalonia Las Vegas og tar deg tid til å dele med Tripadvisor brukere . Hans ord hjelpe oss hele laget til å fortsette å jobbe og forbedre hver dag for å sikre at våre kunder kan nyte en uforglemmelig opplevelse , og vi er glade for å lese at vi kan oppfylle dine forventninger
Definitivt vi håper å ønske deg velkommen igjen snart på ditt neste besøk til Puerto de la Cruz.

Med vennlig hilsen fra alle lag av Catalonia Las Vegas ****

Aída Santana

Anmeldt 3. april 2013

Bodde på hotellet i påsken sammen med min samboer. Helt greit hotell som har en herlig beliggenhet i byen. Har egentlig ikke noe negativt om hotellet eller de annsatte der. Vi hadde frokost inkludert og etter en uke med egg & bacon ble vi litt lei av maten. Synes de kunne variert mer og det finnes bedre brød enn de som hotellet serverer. Eggerøre og omeletten er det trolig mer melk i enn egg. Men uansett et flott opphold i en kjempetrivelig by.

Dato for oppholdet: mars 2013
3  Takk, T0remann
Juan Carlos G, Gerente på Hotel Catalonia Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2013

Kjære TOremann:
Vi tar gjerne imot kommentarer, hjelp som oss til å forbedre hver dag. Vi prøver å gjøre oss til å følge dem opp steg for steg. Vi håper å ha deg her i fremtiden, for å være i stand til å vise hvordan deres forslag er iverksatt for å i størst mulig grad. Med vennlig hilsen,
Juan Carlos G. marin

Anmeldt 4. mars 2013

Flott beliggenhet rett ved badeparken i Puerto de la Cruz. "Tøffetoget" til Loro Park stopper rett på utsiden. Bra bassengområde med oppvarmet basseng i vintermånedene. Stor og god frokostbuffe. Bra rom men OBS! rom med havutsikt har ingen sol, verken morgen eller kveld. Også noe støy fra gaten/restauranter utenfor.Hyggelig, hjelpsomt personale men med dårlige engelskkunnskaper. Underholdning og aktiviteter hver dag og kveld. Noe slitt.

Romtips: Rom mot basseng har kveldssol.Og er mer stille
Dato for oppholdet: februar 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, TrulsW
Juan Carlos G, Gerente på Hotel Catalonia Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2013

Vi takker deg for dine positive kommentarer om hotellet, hjelp oss til å fortsette arbeidet og forsøke å forbedre hver dag.
Også fortelle dem at vi vil sette vår beste interesse i sine forslag med sikte på å fortsette i arbeidet med å forbedre daglig.
Det er en stor tilfredsstillelse å vite at vi møtte dine forventninger under oppholdet hos oss, og ser frem til å ønske deg igjen i nær fremtid for å kunne vise hvordan deres forslag er iverksatt for å i størst mulig grad. Med vennlig hilsen,
Juan Carlos G. marin