Anmeldt 5. mars 2017

Bodde en uke med familien i slutten av februar 17. Ingen oppvarming verken av rommet eller svømmebassenget gjorde dette til en kald opplevelse. Den høye luftfuktigheten gjorde at det luktet surt både av rommet og klærne våre. Hotellet er veldig slitt og trenger sårt en oppussing. Renholdet var bra, betjeningen både i resepsjonen, baren og restauranten var meget hyggelige. Vi følte oss godt ivaretatt, frokosten var helt fin.

Romtips: Vel hotellrom mot bassengområdet, bråkete mot veien.
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Frank N
Anmeldt 15. mars 2016

Leiligheten var grei, men bar preg av litt dårlig vedlikehold.trege kokeplater,"utslitt kaffetrakter"manglende kjøkkenutstyr,men man finner løsninger for å klare en uke.Vi var fornøyd med beliggenheten,syntes trappene ned til havnen var fin trim,mulig vi var der i en stille periode i"mars"var ikke plaget av trafikkstøy,anbefaler å betale det lille ekstra for terasse mot bassengområde.Bassengområdet var greit,synd vi ikke fikk brukt det så mye pga.været.Mange spennende spisesteder i nærheten,noe jeg har omtalt i andre anmeldser.Blide,høflige og hjelpsomme både i resepsjonen og romservicen bra

Romtips: Utsikt mot bassenområdet
Dato for oppholdet: mars 2016
2  Takk, Lars Myhre L
Anmeldt 28. desember 2015

Ok studio leiligheter med plass til senger, spisebord og tekjøkken.
Bad med badekar...
Svømmebasseng med sol om formiddagen.
Hyggelig personale og god WIFI på rommet.
Pez Azul ligger en bakke eller to, opp fra Puerto De La Cruz, noen vil vel ta taxi om man har matvarer eller annet å bære på...

Romtips: Best utsikt mot Teide....
Dato for oppholdet: desember 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tanteaase
Qmanagerservice, Director de Relaciones con Clientes på Apartments Pez Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2015

Kjære kunde
Vi er glad for at vår resort har oppfylt sine forventninger. Håper å se deg snart.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 21. desember 2015 via mobile enheter

Et slitt men greit hotell. Det daglige renholdet var bra og svømmebassenget var fint. Rommet vårt hadde ikke dobbelt seng og tv-en var liten. Heldigvis var det wifi på rommet som var overraskende da dette ikke er vanlig på andre turisthoteller. Beliggenheten var middels da det ikke var noe utsikt på vår side av hotellet. Frokosten var grei og overrasket positivt.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, larsgunnarp
Qmanagerservice, Director de Relaciones con Clientes på Apartments Pez Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2015

Kjære kunde
Ikke glad for at oppholdet har oppfylt sine forventninger.

Håper å se deg snart blant oss.

hilsen

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 19. november 2007

Vi tilbrakte en fornøyelig uke i Puerto de la Cruz på Pez Azul Hotell. I utgangspunktet bestilte jeg en studioleilighet som vi synes var ganske trang (spesielt balkongen) . Men hotellets personale var svært imøtekommende og flyttet oss en etasje under til en standard leilighet med selvhushold. Den var ren, romslig og i bra innredet stand. Det var en utmerket daglig hushjelp service. Men hotellet er litt av en trasking ( over 100 trappetrinn) fra sentrum. Flere ganger tok vi en taxi hjem som var vel verdt 2,50 euro! Den andre ulempen var ankomst/avreise støy fra turistbusser til ugudelige tider ( hvis rommet ditt er på siden med utsikt over fjellet Teide. ) Det var en stor mengde SAGA turister fra Spania og Tyskland, så det ble ikke snakket mye engelsk under oppholdet vårt! Men totalt sett var maten rimelig (selv om vi for det meste spiste ute) innkvarteringen, bassenget OK og servicen var bra.

2  Takk, HappyTravellersSL
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original