Anmeldt 15. januar 2018

At det var renslig og at bassenget var stort er det eneste positive å si om hotellet. Solen forsvant fort ved bassengområdet grunnet høy bebyggelse. Maten på hotellet var ikke verdt pengene og smakte ikke godt, vi hadde betalt for frokost i en uke, men endte opp med å bare spise der den første dagen.

Hadde også et par sko i en av tre skoesker, disse ble fjernet fra rommet av vaskerne en dag, noe som sikkert var et uhell. Da vi prøvde å forklare situasjonen i resepsjonen ble vi imidlertid møtt med lite forståelse for problemet og de tilbad seg å sjekke rommet for oss som eneste tiltak.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Espen P
Anmeldt 6. november 2017

Har bodd her flere ganger og det blir bedre og bedre. Prøv å få rom mot hagen, rolig og fin utsikt mot Teide. Veldig hyggelig og smilende personell, litt støyende spisesal til frokost, men deilig buffet.

Romtips: Roligste rom mot hagen
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, May711
Anmeldt 6. september 2017

Vi har valgt Masaru flere ganger, et rolig hotel som passer for godt voksne. Fin beliggenhet med flott utsikt ned mot Puerto de la Cruz. Fin gåtur ned trappene til sentrum hvor det vrimler av gode restauanter og butikker. Fine turmuligheter ut fra hotellet. Anbefales varmt.
Kåre fra Fagernes/Norge

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, kareberg2016
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Hotellet er fint og ligger fint til. Bassenget et stort og oppvarmet. Servicen på hotellet er midt på tre.. Rommene er greie, men vi valgte å oppgradere til leilighet for å få litt mer plass. Dessverre er madrassene på senga dekket med plast, så de knirker og er klamme. Det ødelegger nattesøvnen! Maten på hotellet, både frokost og middag, er spiselig men kjedelig.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Viktoria T
Anmeldt 5. juni 2015

Leilighetshotel med flott beliggenhet i La Paz. Personalet der er bare så utrolig hyggelige og hjelpsomme,ekte fantastiske mennesker. har vært på Masaru ca 15 ganger siden 2009 og skal helt sikkert tilbake :) :) :) :) :)

Dato for oppholdet: februar 2015
3  Takk, Tussafot