“Rimelig og bra”

Vurdert som nr. 28 av 454 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her to dager, etter at vi var blitt anbefalt stedet av noen som hadde
vært der tidligere.
Første dagen bestilte vi hele porsjoner av jeger og wienersnitzel og lasagne.
Det var altfor mye mat, så vi fikk heldigvis vite at man kunne bestille halve
porsjoner.Dette gjorde vi andre gangen,og det var mer passe lunsj porsjoner.
Maten var god,uten å være i toppklasse.
Servicen var også topp.
Stedet i seg sjøl er ikke spesielt luksuriøs, men alle faktorer sett under ett
gjør at stedet kan betegnes mer som svært bra minus enn bare godkjent.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Laila b

Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Spiste veldig god marokkansk kylling, veldig hyggelig og god betjening. Veldig billig mat, kostet 10 euro for en hovedrett.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Filip N
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Var på Tenerife i en uke sammen med samboeren og et annet par. Besøkte flere restauranter på øya etter anbefalinger fra TripAdvisor. Både maten, service og pris var veldig bra på Olivia. Derfor får denne restauranten topp score. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Andreas S
Anmeldt 25. desember 2016

En koselig restaurant oppe ved botanisk hage.
Maten var velsmakende,men ikke noe som skilte seg ut fra mange andre i byen.
Veldig dårlig utvalg av vin, og den jeg ville ha, hadde de selvfølgelig ikke.
Servicen var helt ok, men det er den hos mange andre.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Monsen2013
Anmeldt 9. mars 2016

Her var tidligere gjesters vurderinger til stor nytte,vi liker å starte middagen ved sekstiden, uten overfylte restauranter.Fant greit frem til den lille lune restauranten, med blid betjening, ble ønsket velkommen å fikk velge bord, husets rødvin var knakende god .
Fruen prøvde wienersnitzel(ble faktisk anbefalt halv porson, noe som viste seg å være mere enn nok)Selv spiste jeg en nydelig biff , mør og fin og den smeltet i munnen.Her ble det både kaffe og desert.Trivelig plass verdt ett besøk , kommer gjerne igjenn

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Lars Myhre L

Reisende som så på Restaurante Oliva, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Restaurante Oliva? Del dine erfaringer!