“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Lang tid å få mat og når een kom ble det en veldig dårlig opplevelse. Pork Filet var svinekoteletter som var seige og uspiselige.
Først tilbød serveringsdamen matem til halv pris men etter å ha vært ute på kjøkkenet «visste de bedre» og mente at vi hadde for høye forventninger. Kjøttet hsdde trossalt vært frosset og de mente vi var vant til ferskt kjøtt. Derfor måtte vi til slutt betale full pris likevel. Frekt og meget dårlig kundeservice. Styr unna dette stedet!!!!

Takk, Sherpa409857

Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Spesielt sted, en grotte i fjellet med havet utenfor. Fantastisk mat, god service, men bestill bord på travle kvelder.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Stephan H
Anmeldt 2. februar 2017

Her kan du sitte ute å høre og se havets brus, eller i koselig innelokale. Variert og spennende meny. Spiste her 2 ganger og alt smakte utmerket. Hyggelig personale! Kommer helt sikkert tilbake hit

Dato for besøk: januar 2017
Takk, HeidiM236
Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Vi satt ute på "terrassen" og spiste, mens bølgene slo mot veggen under oss... veldig stemningsfullt! God mat var det også, vi spiste biff med Canari-poteter.. :)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 897anjah
Anmeldt 4. desember 2016 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med masse på menyen. Mao ikke av de beste.
Flott beliggenhet rett ved sjøen.
Sjarmerende lokalet.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på Restaurante Rustico, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Restaurante Rustico? Del dine erfaringer!