Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Nytt besøk på hotellet,vel et år etter forje besøk.Hadde håpet på noe modernisering,
men lite syntes gjort.
Rommene var fortsatt kalde,og møblene på rommet var dårlige å sitte i.Fikk først et rom
nesten helt uten skuffer.Bare et vanlig klesskap.Fikk heldigvis byttet rom etter en dag.
Møblene ved heisen,utafor spisesalen og nede i resepsjonen var fortsatt de gamle,slitte.
Synes buffetmenyen var noe mer variert enn sist.Og det er positivt at man kan bytte mellom
middag og lunsj.Positivt er også renholdet og de fleste av de ansatte som vi traff.
Greit å kunne låne badehåndklær mot depositum slik at man slipper å dra det med seg.
Stretchingprogrammet var også positivt.,og det samme var den gratis shuttlebussen fra hotellet
til kjøpesenter.
Hotellets plassering nær strand,strandpromenade og byen er også et pluss.
Et lite minus på svært bra dette året p.g.a.mangel på utbedringer.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Lailab450
Ramon V, Community Manager på Gran Hotel Turquesa Playa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2017

Kjære gjest. Vi er faktisk studerer nye forbedringer for kommende fremtid. Vi håper du vil være i stand til å se dem i ditt neste besøk.
Takk for at du velger oss igjen.
vennlig hilsen

Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

God hotel for pris. God beligenhet, nær Jardin og nær Loro park. Rydig og ren. Litt gammeldags interiør, men det gjør ikke noe. Barnevenlig - lekeplass, barnebaseng og forskjelige arrangementer for barn. God mat i restaurang, jeg likte det at det var temamat hver kveld- spansk, italiensk, hawai tema osv. Minus - mange av staff kan lite engelsk, mest part bare spansk og tysk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ina123454321
Ramon V, Community Manager på Gran Hotel Turquesa Playa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

Kjære gjest. Takk for dine kommentarer. Vi vil ta råd fra din mening. Vi er glad for at du hadde et hyggelig opphold på hotellet.
Vennlig hilsen.

Anmeldt 22. mars 2016

Hotellet ligger i utkanten av byen mot Loro Park.Men det er ikke mer enn ca. 5 minutter til stranden,og du går fint inn til gamlebyen på 15 minutter.Hotellet har nok vært et av de bedre,men trenger endel modernisering.Du kan bestille hel/halvpensjon om du ønsker det.Frokosten var veldig bra, men vi ble lei av buffetmaten til middag enda de var ganske flinke til å variere.Hotellet har spa avdeling med treningsapparat og innendørsbasseng.Sistnevnte må betales for.Utendørsbassengene hadde masse solsenger,men endel av de kan med fordel byttes ut.Det var underholdning i en av barene hver kveld,men lydnivået var altfor høyt så det ble vanskelig å sitte å prate.Rommene var store,men det var lite skuffeplass.Var kaldt på rommet,men vi fikk ekstra ulltepper.Renholdet var veldig bra,og hotellpersonalet var veldig serviceminded.Vi var godt fornøyd med hotellet,selv om det hadde vært OK med noe mer opppussing.

Dato for oppholdet: februar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Lailab450
Ramon V, Community Manager på Gran Hotel Turquesa Playa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2016

Kjære kunde. Takk for din mening, og vi er glad for at du hadde et hyggelig opphold.
Hilsen.

Anmeldt 16. mars 2015

Spisesalen var veldig full både til frokost og kveldsmåltid.Det var kaldt på rommet, men vi fikk varmeovn når vi ba om det. Rommet var noe slitt. Dårlig med møbler på rommet. Tok inn plastmøbler fra verandaen.

Romtips: Rommet bør være syd-vest vendt. Lite sol mot nord, men da er det havutsikt
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, lisbet2015
Anmeldt 26. august 2013 via mobile enheter

Hotellet har vært et flott hotell, men dette er langt i fra noe luksushotell.
All inclusive-buffeen var kjedelig, det meste kokt ihjel. Køen for å få noe å drikke på kvelden var ofte så lang at vi kjøpte drikke i butikken på dagtid og hadde på rommet i stedet.
Ikke gangavstand til butikker, lokalt sentrum besto av 2 små butikker og 3 kafeer.
Personalet var hyggelig, men noe dårlig i engelsk.
Bassenget er MYE mindre enn det det virket som på bildene, slitent det også. Bunnen(duk) hadde løsnet fra bunnen blandt annet. Solsengene var gamle og slitte, men det var ALLTID ledige senger, det var et pluss.
Rommene var helt greie, litt typisk 80-tall(sengene var nok heller ikke av nyere dato).
Vi fikk turen billig, men ser den nå blir solgt for over 20 000 NOK,
DET ER DET IKKE VERDT!!!

Alt i alt ville vi gitt hotellet en sterk 2/svak 3.

Dato for oppholdet: august 2013
1  Takk, RitaH142