“Tapas med klasse”

Vurdert som nr. 34 av 439 Restauranter i Puerto de la Cruz
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet er et sjarmerende sted. Det ligger ikke rett i en bilgate, så det er rolig og fint.

Servitøren var serviceminded og kunne kommunisere på mange språk.
Stedet var fresh og moderne.
Det var billig og veldig god tapas. Anbefales å spise her!

Takk, 540ingers

Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Kjempe god og variert tapas. Følgte anbefallinger. Ypperlig service. Billig måltid. Maten kom på bordet raskt.

Dato for besøk: november 2017
Takk, gunndyremyhrv
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Gått forbi her flere ganger, men nå bestemte vi oss for å spise her da tapasen så himmelsk ut. Og den sto virkelig til forventningene! Er virkelig den beste tapasen vi har smakt, så mye smaker også så billig. Kommer garantert tilbake!!

Dato for besøk: april 2017
Takk, B9847FOchristineb
Anmeldt 4. januar 2017 via mobile enheter

God mat, god service og ikkje så dyrt. Trivelige folk. Tapa mix var eit godt tilbud. Lokalet ligger ikkje så langt frå stranden.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Luc G
Anmeldt 25. desember 2016

Har gått forbi utallige ganger tidligere,men nå måtte vi bare prøve denne da den ligger midt i trappen rett nedenfor hotellet(casablanca)
som vi pleier å bo på.Servicen var upåklagelig begge ganger, utvalget av vin mikroskopisk, maten var god,men kanskje ikke så god som plaseringen hos tripadvisor skulle tilsi.Da er det nok prisen som trekker opp, for billig var det! 30 euro for tapas for to med en flaske vin!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Monsen2013

Reisende som så på Bar El Camino, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Bar El Camino? Del dine erfaringer!