“Bra plass”
Anmeldelse av Brunelli's Steakhouse

Brunelli's Steakhouse
Vurdert som nr. 35 av 478 Restauranter i Puerto de la Cruz
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Maten er god og servicen upåklagelig, men det koster å spise der. Tror dette må være en av de dyreste plassene i byen, men vil påstå det er verdt pengene.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 727runeg

Anmeldt 12. januar 2017

Godt altarnativ vist en ønsker steak, fine lokaler og god service .men litt stive priser til å være her nede, kan samenlingnes med norske steakhouse i pris, ca 10 euro pr 100gr dvs ca 25 euro for 250 gr,+ ekstra for valgt tilbehør

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 798lailab
Anmeldt 29. desember 2016

For å feire bursdag med familie ble bordet bestillt 10 dager i forveien fra Norge. Vi ankom stedet 10 min. før tiden men tenkte vi sikkert kunne ta et glass i baren før vi gikk til bords. Men ingen møtte oss i døra, baren var ubetjent, og vi sto der i mange minutter uten at noen så oss eller brydde seg. Omsider oppsøkte vi en kelner inne i restauranten og ble vist til vårt bord. Der satt vi i 10 minutter før en kelner kom og spurte om vi ville ha meny på engelsk eller tysk. La fra seg menyer og gikk. Etter ytterligere 10 minutter hadde vi fortsatt ikke fått vått eller tørt. Ingen velkomst, ingen viste oss den minste oppmerksomhet. Vi bestemte oss for å forlate stedet, skuffet og oppgitte. Det skjedde til overmål uten at hovmester løftet en finger. Mulig at kjøttet er godt - men dette er et overkomersialisert prosjekt, stive priser og masse markedsføring men opplevelsen av å bli lurt inn i et avansert gatekjøkken av folk som ikke aner hva man skal og må tilby restaurantgjester. KATASTROFE - styr unna ! Det er så mange gode spisesteder i Puerto de la cruz

Dato for besøk: desember 2016
2  Takk, TorgeirH847
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Maten er ok, men ikke fantastisk. Lite smak i chateau brian som koster 10euro pr 100gram. (Minimum 600g for to pers) servitørene er lite oppmerksomme og man venter mye på å bestille mat, drikke og meny. Tilbehøret til maten var godt, men peppersausen var det lite smak i. Det som er bra er at det er rent her, maten ser pen ut og at man kan se når dem tilbereder maten. Helt ok mat til en litt stiv pris

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Mona S
Anmeldt 29. november 2016 via mobile enheter

Hvis man lurer på hvor man skal gå og spise når man er her i byen gå rett til denne resturanten og spis, servicen var ypperligt, maten var så god atte vi forspiste oss kraftigt, denne plassen har stil og eit nivå på matlaging som er seriøs. Eg anbefaler alle og spise her :-)

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Ørjan G

Reisende som så på Brunelli's Steakhouse, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Brunelli's Steakhouse? Del dine erfaringer!