“God Lumumba”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. desember 2018

Var en tur innom for en drink.Bestilte en Lumumba av en hyggelig seviceinstilt servitør.Flott usikt er det også.

Takk, Pero391

Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Deilig middag oppe på terrassen! Kjæresten bestilte biff og jeg Blowfish (små blekksprut), og begge var kjempe gode! :) Gode Canari-poteter med mojo-saus inntil... Koste oss veldig, og det var ganske rimelig pris..
Live underholdning også!
Anbefales!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 897anjah
Anmeldt 24. januar 2016 via mobile enheter

En av de største turistfellene ever! Brukbar service av en hyggelig kelner. Forferdelig mat! Spiste en hamburger og en entrecôte. Ingen av delene ble spist opp. Kryddersmør laget på margarin. Ekkel konsistens og smak. Seigt, trevlete kjøtt. Seige grønnsaker. Hamburgeren smakte lever. Luktet vondt. Til tross for få gjester var maten kald da den kom. Bord, menyer og duker seige av gammelt fett. Ekkelt sted - ligg unna! Men vinen var god....;)

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Glamko
Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Vi hadde dagens fisk og fikk servert grillet havabbor. Den var god og presentasjon var bra. Saltbakte poteter og sauser til var også bra. Vi ble sittende i andre etasje og det tok tid før servitøren kom. Menyen bar preg av mange og raske retter med hovedfokus på grill. Desserten var flambert banan som også smakt godt.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, larsgunnarp
Anmeldt 7. februar 2014

Fra Rancho Grandes balkong, kan du nyte bølgesus og se den vakre skjærgården med lavaklipper nedenfor. Maten er alltid god her, og koster deretter. Har aldri hatt et mislykket besøk her, og selvfølgelig må du unne deg en Bananasplitt med bananer fra hjemmedyrket avling fra klosteret etter en nydelig biff middag! Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2014
Takk, Kaya W

Reisende som så på Rancho Grande, så også på

Puerto de la Cruz, Tenerife

Har du vært i Rancho Grande? Del dine erfaringer!