Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Alt hva man kan forvente av et femstjerners hotell. Utmerket service, fantastisk frokost og veldig bra bassengområde. De har også en delikat spa-avdeling, denne er det verdt å få med seg sammen med sin bedre halvdel. Meget profesjonelle ansatte som fortjener all ros!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Bent B
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet for tilgang til kulturtilbudene i byen. Deilig med parkering i parkeringshuset ved siden av hotellet. Veldig bra frokost med spesiell juicer for ferskpresset juice. Hyggelig personale. Rent og gode senger.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Kjersti G
Anmeldt 3. oktober 2015

Hadde feiring av familiemedlems 65 års dag med canapeer og vin etc på en av terrassene ...så inn til et fantastisk dekket middagsbord... nydelig mat, vin og service. Kelneren fanget opp allerede ved canapeene at jeg måtte ha glutenfritt og ved middagsbordet ble brødet byttet ut ..elegant og uten støy... ved alle rettene ble jeg informert om at det var trygt å spise ... da desserten ikke var glutenfri fikk jeg isr\tedet et lekkert fruktfat... og ingen i følget hadde informert hotellet at jeg ikke kunne ha gluten.. imponerende

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, AnnKrib
Anmeldt 23. mars 2015

Fantastisk hotell med spa som jeg desverre ikke fikk prøvd da alt var fullbooket. Frokosten var ok, med godt utvalg. Rommet var veldig stort, med stort bad og balkong. Drar hit igjen. Virket rent og de som jobber her virker veldig hyggelige og imøtekommende.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Hotellgjesten
Anmeldt 7. august 2014

Et flott, moderne, innbydende, rent og flott hotell.Veldig bra frokost med alt du kan ønske deg.Fantastisk hotell med basseng, treningsrom og spa.bra gjennomført. Ligger ca en time fra sør flyplassen.
Det var bare å ringe roomservic og alt ble raskt og riktig levert. Vi prøvde også spa-avdelingen på hotellet og den kan anbefales.
Vi brukte mesteparten av uken ved svømmebassengene i hotellet.Herlige mennesker over der, og meget bra service.Anbefales absolutt!

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Marya E