“Pattegris”
Anmeldelse av El Rincon Restaurant

El Rincon Restaurant
Reserver med
Spar opptil 50 % når du reserverer på Internett *
El Rincon Restaurant er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 526 av 10 837 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Spansk, Grill
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: El Raval
Anmeldt 22. mars 2016

Liten familiedrevet restaurant med pattegris som spesialitet.Serdeles rustikke omgivelser med et koselig og sjarmerende vertskap. Maten var veldig god og oppholdet vil bli husket. Kan anbefales.

Takk, Anne N

Anmeldt 2. mai 2015

Her var det en innkaster som fikk oss til å gå inn, det angret vi fort på. Først fikk vi et særdeles dårlig bord midt i en trapp hvor vi hele tiden følte vi var i veien. Maten var en skikkelig nedtur, lite og smakløst. Brød med tomat, ligna på blingser av billig kneip, som i tillegg var våte i kanten, krokettene var svarte, svidde og inneholdt kun potet, selv om det i menyen sto de skulle inneholde skinke også. Og de hadde byens dyreste sangria. En mugge med masse isbiter som kun holdt til tre glass, tok de 17 Euro for. vi fikk ikke spesielt godt inntrykk av betjeningen heller, her var det om å gjøre å få penga og så få oss ut. Vi var på mange spisesteder i byen, dette var desidert dårligst.

1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 28. april 2015 via mobile enheter

Svidde kroketter og dyr sangria. Det var mange bord ledig men vi ble plassert rett foran trappa så vi følte vi satt i veien hele tiden. Styr unna.

1  Takk, Inger Lise L
Anmeldt 5. april 2015 via mobile enheter

Middels mat og ok betjening. Trist med stor TV midt i lokalet, med mindre du skal se en kamp. Ikke spesielt god atmosfære i lokalet

1  Takk, Ludvik H
Anmeldt 2. januar 2014

Kan varmt anbefale Cochinillo (helstegt pattegris) og Cabrito al horno (ovnstegt gedekid). Hertil en dejlig flaske Enate Reserva. Stedet har alle de traditionelle spanske retter incl. Tapas.

• Atmosfære
Takk, Veraplaya14

Reisende som så på El Rincon Restaurant, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i El Rincon Restaurant? Del dine erfaringer!