“Middag ”

God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: El Congrés i els Indians
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og stemning. Alt var bra! Kelnerne maste ikke og var svært høflige. Gode priser. Vi vil dra tilbake hit!

Takk, thildefjeld
Cristina Z, Marketing på Rossini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hallo,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Vi er glade for at du likte vår restaurant, og vi håper å se deg igjen snart!

Hilsener!

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Spiste her ved to anledninger og er meget fornøyd med mat og service. Hyggelig betjening og rask service. Godt utvalg i tapas og italienske retter som pizza.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kimr443
Manuel M, Director de Relaciones con Clientes på Rossini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

God ettermiddag!

Vi er glade for å vite at tjenesten var rask og at du vil ha vår pizza :)

Jeg håper å se deg snart her,

Hilsener

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Meget smakfull middag, god atmosfære og super service. Fin beliggenhet. Ligger midt på plaza real. Alltid mye mennesker. Fint å vente i baren å ta en durink for å vente på bord

Takk, amandaf527
Manuel M, Director de Relaciones Públicas på Rossini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

God ettermiddag,

tusen takk for din mening.

Vi er glade for at du likte middag.

En hilsen :)

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Italiensk restaurant som ligger på Placa Reial, som er en veldig koselig plass sentralt i Barcelona. Hyggelige kelnere og bra service. Veldig god mat! Anbefales!

Takk, Solveigvalestrand

God ettermiddag,

Takk for at du anbefaler restauranten.

Algera oss at du nyter vår service og mat.

Hilsener :)

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Populær Italiensk restaurant med flott beliggenhet på Plaça Reial med et yrende folkeliv. Vi bestilte Spaghetti Carbonara, som var helt på det jevne, og en god hjemmelaget lasagne. Vi hadde også hvitløksreker til forrett som var litt for mye stekt, men ellers god. Noe treg service som sikkert skyldes at dette var den mest populære restauranten på plassen, men hyggelige servitører.

Takk, KennethO547

Reisende som så på Rossini, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Rossini? Del dine erfaringer!