Anmeldt 27. september 2015 via mobile enheter

Dette hotellet har en veldig koselig bakgård i tilknytning til baren og tram og buss går rett på utsiden. Det er for langt å gå til selve bykjernen. Hotellet ligger i enden av Diagonalen som går tvers gjennom hele byen. Kort vei til stranden. Utrolig langsomme og lite serviceinnstilte ansatte i resepsjonen, både ved inn-og utsjekking. Vi måtte vente over 20 minutter begge gangene og da var det nesten ikke kø. Støv inne på rommene og dårlig påfyll av mat ved frokosten. Bærer preg av litt forfall. Helt greit å bo her hvis man ikke er kresen men jeg ville ikke ha valgt dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Linda190483
SBHotels, Director de Relaciones Públicas på Hotel SB Diagonal Zero, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2015

Dear Linda,

Thank you for write your opinion about our hotel. Despite not being a positive comment thank you to share it with us because this way we can continue to improve our services
Despite this last experience with us has not been to his liking,we hope that t we will have the opportunity to receive again in SB Diagonal Zero Hotel on your next visit to Barcelona.

Best regards,

Anmeldt 19. august 2015 via mobile enheter

Nærheten til stranden, kjøpesenter, t-bane og at de har ett lite basseng gjør dette hotellet til ett bra valg for barnefamilier. Du må ta t-bane til sentrum men det er en stopp like ved og drar du med barn er ikke det tjukkeste sentrum å anbefale uansett, tar uansett ikke lang tid å komme seg dit

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Per E
SBHotels, Director de Relaciones Públicas på Hotel SB Diagonal Zero, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2015

Dear guest, First of all thank for writing a very positive comments about our hotel, we are excited to know that you had a memorable experience with us. We are glad to know your opinion about the hotel and the location. We hope to receive again in SB Diagonal Zero in your next visit in Barcelona.

Anmeldt 19. mai 2015

Greit hotell et stykke fra sentrum, men kort avstand til strand og shoppingsenter.
hotellet var fint med masse elektroniske reguleringer på rommet. Veldig bra for de som er inne på sånne ting.
Folka i resepsjonen var greie/hjelpsomme untagen noen som var lite service maindet.
Takterassen i 17 etg var veldig fin, med basseng og bar.
Frokosten var og veldig bra.
Litt pussig tilfelle må nevnes, da vi skulle sjekke inn (vi var 10stk) var vi samlet alle ved resepsjonen, der kom en mann og bare tok lommeboken fra en av veskene, heldigvis var det noen av reisefølget vårt som oppdaget det og greide stoppe mannen utenfor hotellet.(fikk den tilbake) Men det som uroer meg er at de har vakt 24 timer døgnet og han såg dette, han gikk etter mannen og kom tilbake å ristet på hodet.
Hotellpersonalet spurde om alt var greit, men virker som de brydde seg lite.
Så et tips, pass godt på verdisakene når dere skal sjekke inn. Vakten tror eg er der til pynt.

Hotellet var bra viss du vil litt utenfor sentrum.

Romtips: Høyt oppe med utsikt til sjøen/havet
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, jonny m
SBHotels, Director de Relaciones Públicas på Hotel SB Diagonal Zero, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2015

Dear Jonny,
Thanks for taking time to write a review about our hotel. We appreciate that you also share your negative experiences as it is these comments which help us to correct our mistakes and allow us to keep improving every day

We feel deeply for the inconvenience caused
We hope that t we will have the opportunity to receive again in SB Diagonal Zero Hotel on your next visit to Barcelona.

Warmest regards,

Anmeldt 31. mai 2014

Hotel SB Zero ligger i den "nye delen " av byen med BCN konferansesenter like ved. Kort vei til shoping og strand. Taxi, trikk eller undergrund til sentrum. Bestilte et executive-rom med strandutsikt og tilgang SPA og lounge. Greit rom i 14 etg. Loungen i 15 etg med terrasse. Lounge med gratis drikkevarer og frukt. Internett terminaler. Lite personale i loungen, ble ikke ryddet. I 17 etg er det baseng, og en bar. Trivdes.

Dato for oppholdet: mai 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, olavoslo
Anmeldt 30. november 2012

Bestilte oppgraderte rom og fikk tilgang til SPA og takterrasse med gratis drikke.
SPA var mindre enn bildene kunne gi inntrykk av.
Rommene var store og rene med gode senger.
Frokosten var bra, men litt ensformig etter 4 overnattinger.
Totalt sett et bra hotell for denne prisen

Dato for oppholdet: november 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Easytobook.com
1  Takk, Geir S