Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Hotellet opererer med ⭐️⭐️⭐️⭐️, de står til ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️på service! Door man, hjelp med bagasje, fikk tidlig rom, plenty toiletries, velkomstgave i form av Cava og små lekre kaker levert på rommet. God seng, deilig Fossefall-dusj og plenty varmt vann. Litt støy fra korridoren, noe lytt men det gikk helt fint. Princess ligger ca 5km fra Plaça Cataluña, men er godt oppsatt med drosjer og Metro. Vi gikk mye ogs. Frokostbuffet som bør tilfredsstille de fleste. Koste oss mye, her kommer vi nok til å havne igjen

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Hege B
Santiago H, General Manager på Barcelona Princess, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Hello,
We are glad that you enjoyed your stay with us and that you felt comfortable in our facilities. We hope that you liked our little gift. We are glad that you enjoyed our breakfast, which is made of natural and fresh products that come from fair trade, and offer the best quality. Our location is close to the beach and we have a shopping center a few steps from the hotel, in front of our doors you can find a touristic bus and a taxi station, and there is a metro station very close to the hotel.
We would love to welcome you again in the future.
Regards
Director.

Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Et flott hotell som utgangspunkt for en weekend i Barcelona. Ett av de høyeste hotellene på strandpromenaden. Trikk rett utenfor, metro 200meter, sykler til leie, ligger "oppå" Barcelonas største kjøpesenter. 2 basseng, solstoler, bar, restaurant, trimrom og fri minibar.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Anders L
Santiago H, Manager på Barcelona Princess, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2017

Dear Anders,
Thanks for your comment. Indeed, the hotel is a skyscraper with 26 floors and 110 meters in height. We are happy to know your weekend in Barcelona. Please come back soon. Warmest regards,
Director

Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Et meget bra hotell. Renslig, ypperlig service, og vennlig personale. Rolig hotellområde, ca. 5-10 min. med taxi fra sentrum. Sjøutsikt på de fleste av rommene. Anbefales som langtids opphold og recreation.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Frode N
Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Vi valgte hotellet pga. basseng og nærhet til sjøen. Hotellet var flott og moderne. Vi fikk et stort rom med balkong i 15. etg. med to rom og fantastisk utsikt over sjøen. Veldig flott frokost med godt utvalg. Fint å gå tur/ta en joggetur langs sjøen.
Litt langt inn til sentrum, men kostet ikke mer enn 10 euro og for fire pers. var det helt ok. Stort kjøpesenter rett over veien.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Gro O
Santiago H, Director General på Barcelona Princess, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2016

We are glad to read that the room, location, facilities and breakfast fulfilled your expectations.
We hope to see you again.
Director

Anmeldt 23. mars 2016

Veldig flott hotell som gir luksusfølelse, det lille ekstra. Var der med kone barn og svigerfamilie. Fantastisk flott utsikt fra hotellet og flott badeanlegg. Bassenget i 4 etasje var veldig barnevennlig.

Flott nærområde, med Strand, shoppingsenter og nærhet til T-bane.

Kan anbefales. terningkast fem pluss.

Romtips: Be om et rom litt høyt oppe.
Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Henrik K