“Dyrt, men fin plass.”

God for: Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Ciutadella / Vila Olimpica
Anmeldt 28. oktober 2018

Helt greit plass. Har veldig bra plassering helt ned med stranden, men maten er middelmådig, og servicen ikke av det beste... Men når en har fått maten sin så blir det noe eget å sitte å nyte den mens en ser på alt som skjer på stranden.

Takk, Kim_Ant1971
shokoBarcelona, Director General på Shoko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Dear Kim,
Thank you very much for your comment on your dinner at Shôko.
There is nothing more important to us than your satisfaction.
We will love to see you back soon.

Kind regards,
Laura Palomino

Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Madammen proklamerte; den dårligste sushien jeg noen gang har spist.. Jeg hadde en meget tvilsom "wagyu", helt smakløs..

Dato for besøk: april 2017
Takk, HAmundsen
shokoBarcelona, Director de Relaciones Públicas på Shoko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2017

Dear HAmundsen,

First of all, thank you for taking a few minutes of your valuable time to let us know about your experience with us.
At Shôko our aim is to satisfy each of our clients and our only objective is your happiness and satisfaction. That is why we deeply regret when we do not fully achieve this.

Regarding the food, please rest assured that we always use the highest quality of products as we believe it is the foundation of a good cuisine.

We are soon launching our Spring/Summer Menu. We hope you come visit us soon to try it. We are convinced it will be a fantastic experience!

Best,
Laura Palomino

Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet med utsikt til standen og havet. Forøvrig dyrt og variabel service. Maten svært middelmådig. Vi har tidligere spist på et en av naborestaurantene som var av en helt annen kvalitet. Vær obs i dette området.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, RebekkaG339
Anmeldt 3. november 2016

Var her på fest i sammenheng med VMWorld. Ble litt vel fullt, men stedet ligger fint til og har godt drikke.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Dr3as
Anmeldt 7. september 2016 via mobile enheter

Vi spurte spesifikt om å ikke få mat med peanøtter, da jeg er alvorlig allergisk. Likevell får jeg mat som inneholder peanøtter noe som fører til at jeg må dra til legevakten for behandling. Maten til de andre på bordet var heller ikke noe å skryte av, overpriset.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Joseph G

Reisende som så på Shoko, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Shoko? Del dine erfaringer!