“Ikke bra…”
Anmeldelse av Casa Delfin

Casa Delfin
Vurdert som nr. 624 av 11 227 Restauranter i Barcelona
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: El Born / La Ribera
Anmeldt 10. september 2021

Og her har vi spist i åresvis, litt misfornøyde innimellom, men i dag var det dårlig. Vi hadde lam og kylling. Lam kom servert kaldt, lite respons hos servitør. Fikk ny porsjon, men, nei, dette var dårlig faktisk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jone L

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Køen inn på Picasso-museet var ganske lang. Derfor ruslet vi litt videre og tok en lunsj. Casa Delfin ligger bra til på plassen foran det nye «kulturhistoriske museum». Vi ønsket oss litt enkel tapas. Og det var de gode på. Tok litt tid å få oppmerksomhet. Men når det var gjort så kom maten raskt. Og det viktigste er at den var meget god og i passelige mengder. Vi merket at det var litt mer kjærlighet lagt i maten her enn på de verste turiststedene. Vi ble alle mette og fornøyd og kunne rusle rolig bort til køen for å se Picasso...

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Gullord
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Måtte be om meny etter 30 minutter. Fikk bestilt øl etter 40 min. Etter 55 minutter gikk vi uten å ha fått noe!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Maria J
GrupoLombardo, Gerente på Casa Delfin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Thanks for your opinion Maria J.

The surprising episode you narrate is very strange, but we want to apologize for what happened. So, we invite you to come back. We´re glad to invite you to a glass of cava.

Regards

Anmeldt 3. juli 2017

Restauranten er delt i ute og inne servering, vi valgte å sitte inne. Stemningsfulle lokaler med hyggelig betjening men med dårlig engelsk kunnskap. Noe forvirring rund bestilling og levering, men det ordnet seg. Maten er på det jevne, helt grei, men ikke noen stor opplevelse.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, GHamm1962
Anmeldt 16. september 2015 via mobile enheter

Spiste to frokoster på uteserveringen. Spansk omelett og egg, pommes frites med chorizo. Smakfulle frokoster men litt lite mat, spesielt omeletten. Frokost for 2 personer inkludert kaffe får du fra 10-15 euro.

Dato for besøk: september 2015
Takk, 272kjetila

Reisende som så på Casa Delfin, så også på

Barcelona, Province of Barcelona
Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Casa Delfin? Del dine erfaringer!