“Lite, og hyggelig sted”

God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Eixample
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Denne restauranten kom opp i nærhetene av hotellet vårt. Intim liten argentinsk restaurant. God mat, og hyggelig betjening. Kjøttet var dessverre ikke så mørt jeg har opplevd på andre argentinske restauranter. Avsluttet med en veldig god dessert, så spar plass til det :)

Takk, Christopher H

Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Ypperlig sted for et kjøttmåltid!! Betjeningen/eierne var litt sent ute med å åpne dørene denne kvelden men kompenserte dette på alle måter. Empanadas til forrett, akkurat passe spicy! Nydelig kjøtt, så mørt at du slipper å bruke kniven,akkompagnert av riktig tilbehør.
Hjemmelaget Tiramisu til dessert avsluttet det hele, helt perfekt!
Besøk dette stedet om du er i Barcelona, dette koselige familie drevete stedet går utenpå det meste !

2  Takk, rukro
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Min sønn og jeg var så heldige å finne denne restauranten som ligger litt utenfor de store turistområdene i Barcelona. Det var er utrolig hyggelig sted med god atmosfære og svært hyggelig service. Jeg spiste en Filet Mignon med en utsøkt vin til, og det var det beste kjøttet jeg har spist i Spania denne sommeren. Sønnen min hadde kylling og var svært begeistret. Denne restauranten har greid noe som få andre restauranter jeg har besøkt i storbyer, de har greid å holde på egenarten og den høye kvaliteten. Vi anbefaler stedet på det varmeste!

2  Takk, Gunn Nancy H
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten via Tripadvisor, og bestilte bord da de åpnet for kvelden. Barna fikk pizza, selv om det ikke sto på menyen. Vi voksne gikk for argentinsk biff og en rimelig Cabernet Savignon fra samme land. Biffen synes jeg var fantastisk god, og vinen passet fint. Det kunne vært litt mer potet til biffen, men ellers var resten av tilbehøret lekkert og velsmakende.

Koselig lokale, og veldig god service fra servitørene! En veldig positiv restaurantopplevelse for hele familien.

1  Takk, hovden1543327
Anmeldt 28. september 2015 via mobile enheter

Her var der koselig atmosfære, god vin og hyggelige servitører. Beregn litt god tid før maten blir servert. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Ingrid N

Reisende som så på Restaurante Parrilla Alfonsina, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Restaurante Parrilla Alfonsina? Del dine erfaringer!