“Verd å besøke”

Vurdert som nr. 6 av 11 234 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: L'Antiga Esquerra de l'Eixample
Omgivelser: L'Antiga Esquerra de l'Eixample
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Som vanlig i Barcelona ikke så kjapp å ta bestilling. Men veldig hyggelig servitør. Måtte bestille to smaker men kunne få en dobbel . Fantastisk crispi pizza akkurat som jeg ønsker. Men litt rar med to lag eller bunn oppå? Kommer tilbake

1  Takk, DayTrip17371861808
Le Romane, Proprietario på Le Romane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Thank you, see you soon!

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og nydelig mat. En helt ny opplevelse av tradisjonell italiensk romana pizza. Spør etter Tony når du ankommer stedet, så kan jeg love deg en unik og enestående aften. For en service og for et sted !

1  Takk, JesusFrancisco
Le Romane, Propietario på Le Romane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Thank you so much Jesus Francisco! See you soon! :)

Anmeldt 3. mars 2020

Hadde en superfin kveld med noen servitører som lager litt show men samtidlig holder seg seriøse og profesjonelle. Maten var suveren og ventetiden helt innafor. Familie på 5 som virkelig koste seg

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Sightseer416541
leromanebarcelona, Proprietario på Le Romane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Vi er glade for å vite at du likte det! Vi ser frem til å se deg og familien din igjen på Le Romane!

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Bestilte bord på forhånd. Hyggelig service og nydelig pizza. Carbonara var altfor salt for vår smak. Veldig hyggelig omgivelser

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 211evab
leromanebarcelona, Proprietario på Le Romane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Takk for at du prøvde restauranten vår i Barcelona og koset deg med maten. Vår carbonara er original fra Roma og er tilberedt med pecorino romano som er en velsmakende ost. Men det er den virkelige oppskriften. Takk igjen for at du slo oss, og vi ser frem til å se deg snart. Takk igjen!

Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Pizzaen var helt grei, men det er enkelt å lage en bedre pizza selv. Pizzaen ble også servert lunken. Det var også treg service. Egentlig ikke helt verdt pengene.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, BenteTh
leromanebarcelona, Propietario på Le Romane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2019

Kjære kunde, takk for at du kom til restauranten vår. Vi venter på deg igjen for å få råd om hvordan du tilbereder din pizza og å lære. Jeg gjorde den italienske offisielle Pizzaioli-skolen og deigen vår har 4 dager med naturlig surdeig og blir høyt verdsatt av kundene våre. Men du vet aldri ...

Reisende som så på Le Romane, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Le Romane? Del dine erfaringer!