“Spennende sted”
Anmeldelse av Julivert Meu

Julivert Meu
Reserver med
Julivert Meu er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 1 408 av 11 172 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: El Raval
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Veldig spennende sted typisk Katalansk. Morsomt inventar og god mat. Litt vanskelig og forstå menyen men ble veiledet godt. Lett og finne v Rambla

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SvanhildHavnV

Anmeldt 18. april 2017

Denne fant vi ved en tilfeldighet egentlig. Vi var på leiting etter en restaurant som ikke var så turistaktig. Og jeg tror vi traff ganske bra her. Det føltes litt som å kommer hjem til noen. Det er mulig det er en familie som driver dette, for det føltes som om hele familien hilste oss velkommen. Gulvet er skjevt, taket og veggene er fulle av antikviteter. Entrecoten var nydelig!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Arianne92
Anmeldt 30. januar 2017 via mobile enheter

Spiste lunsj i trivelige lokaler. Typisk spansk med spekeskinke og pølser hengende i taket. Hyggelig servitør. Kommer til å oppsøke den igjen når vi reiser tilbake til Spania.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Morhamm
Anmeldt 17. juli 2016

Litt spesiell restaurant nede i kjelleren med mye rart hengende overalt. Men maten er ikke mer enn gjennomsnitt. Greit nok, men det finnes mye bedre.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, André L
Anmeldt 8. mars 2016

Besøkte denne restauranten fordi det så koselig ut fra utsiden og menyen virket også spennende. Jeg bestilte og jeg gjengir fra kvittering - Rodo de vedella a la cassola. Jeg spurte servitøren om hans anbefaling og at jeg liker enkel mat med ikke for mye tilbehør. Dette var en gryte med kjøtt i ja du fikk gryta på bordet i stedet for tallerken og var kjøtt som smeltet i munnen. Det var en meget god saus dette lå i med en og anna grønnsak. Bestilte kokte poteter til som Dere kan se på bilde mitt. Betjeningen var både morsomme og strålte i humør hele tiden. Hadde det gøy på jobben. Fikk en shot på huset etter jeg spurte hva er egentlig Barcelona spesial. Anbefaler alle og spise der. Sa til betjeningen når jeg gikk at jeg følte jeg nå fikk min bestemors kjøttmiddag for første gang på 20år. Dem ble veldig glad for skrytet.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Baross

Reisende som så på Julivert Meu, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Julivert Meu? Del dine erfaringer!