“En god og smakfull opplevelse”
Anmeldelse av Restaurant Etapes

Restaurant Etapes
Reserver med
Restaurant Etapes er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 201 av 11 024 Restauranter i Barcelona
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Eixample
Anmeldt 12. april 2017

Skal vi spise på dette stedet er det lurt å bestille på forhånd. Liten, oversiktlig og smakfull restaurant. Servicen var upåklagelig og de som jobbet der var dyktige i å anbefale både mat og vin. Maten var overraskende god. Prisene er også overkommelig. ca. 20 euro for hovedrett og en god flaske vin til under 30 euro.
Anbefaler stedet for alle. Kanskje ikke hit du går med små barn.

Takk, otta-br

Anmeldt 14. november 2016 via mobile enheter

Enkelt....elegant.....fantastisk god mat....smakfullt.....verdt et besøk med et trivelig og kunnskapsrik personale

Takk, prinsen36
Anmeldt 27. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var 10 stk fra sunnmøre på tur og vi fikk en super opplevelse med 4 retters meny med vin som matchet supert Kjempe nøgde gjester. Kjem definitivt tilbake. Anbefales sterkt.

Takk, Lidvar R
Anmeldt 20. september 2016

Dette var uten tvil en av de beste mat opplevelsen vi hadde i Barcelona.
En fantastisk liten og intim resturang, som ikke føles overfylt eller trangt.
Veldig service innstilt betjening, og maten var helt fantastisk.
Kan anbefale Black Angus Nebraska - noe av det beste jeg har spist av kjøtt.
Til desert kan man ikke komme unna banan kaken, som er laget av eierens mor - Helt fantastisk.

Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Anders K
Anmeldt 17. august 2016 via mobile enheter

Vi valgte 6 retters med vin til. Alt smakte fantastisk. Restauranten var ikke så formell som vi så for oss og dette passet oss perfekt. Flotte servitører som var både kunnskapsrike og morsomme.

Takk, carinamaarud

Reisende som så på Restaurant Etapes, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Restaurant Etapes? Del dine erfaringer!