Ulike måter å oppleve Mercat de la Boqueria på
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Her ble vi fristet av ferske råvarer og yrende stemning! Dette er stedet om du har lyst til å oppleve litt ekstra liv rundt deg når du skal spise! Vi valgte Ramblero med sjømat. Østers, mega kongereker, fritert blekksprut og noen friterte fiskeboller. Herlig, herlig for alle som elsker denne type stemning.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Ingar N
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Flott marked med absolutt alt av fersk mat, søtsaker, drikke og et yrende folkeliv. Absolutt verdt er besøk. Ligger på la rambla så kort vei til det meste. Men pass på lommetyver etc.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 643veronicat
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Her kan man bruke lang tid på å gå rundt og kikke og smake på mye forskjellig godt. Frukt, is, skinke, oljer, sjømat og lokal mat. Catalonian-food hadde mange smakfulle småretter og betjeningen var smilende og veldig hyggelige. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Sjokoladepiken
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og samboeren min brukte sikkert en time her, først gikk vi en runde for å skaffe oss oversikt før vi så kjøpte småretter her og der. Anbefaler å ta ut euro i 1-2 euromynter eller 5-seddel for enkel handling. Det meste koster 1-5 euro.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, makri93
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Her finner du alt du skulle ønske. Enten der er noe du vil ta med hjem eller spise på stedet. Veldig mange mennesker der hele tiden men vi gikk på formiddagen noen timer etter de åpnet og da var det ikke alt for mange mennesker. Men absolutt en opplevelse og noe en bør gjøre mens en er i Barcelona

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Linh_N_Nguyen_12