Ulike måter å oppleve Sagrada familia på
Anmeldt 5. november 2018

Helt sjukt bygg som bare må sees om man besøker Barcelona. Vi dro på ettermiddagen litt utenfor sesongen og slapp derfor de alle verste køene som kan være. Mye gøy og rart med dette bygget som vel aldri blir ferdig. Da å se det :-)

2  Takk, Graaskjegg
Anmeldt 2. november 2018

Vel verdt pengene å ta en guidet tur med fordel uten å stå i kø. Finnes flere valgmuligheter, men vi var sent ute å fikk se og lære om Gaudis utrolige tanker ang kirkens formål.

1  Takk, AnkaU6
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg forhåndsbestilte billetter. Hvis ikke risikerer en å stå veldig lenge i kø. Idet en kommer inn, mister en nesten pusten. Det er helt fantastisk

Hilsen Patricia fra Norge

1  Takk, Patricia B
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Var her for 2. gang! Gaudis fantastiske bygg bare må sees!! Bestilte på nettet på forhånd med inngang til tårnet Passion. Du må da gå inn hovedinngangen for vanlige billetter (ikke grupper). Lurt å bestille på forhånd + at vi valgte første økt, da var det nesten ikke folk. Du må gjennom scanning av vesker så er du inne. For å komme til tårnet går du bare tvers gjennom katedralen. Derfra er en ny kort kl. Heis opp 62 m og så kan du gå steintrappene de siste 20 m. Selv med høydeskrekk gikk det fint fordi trappene virket veldig solide og det var vegger på begge sider. Man kan ta heis ned også hvis man vil. Du bør absolutt få med deg tårnturen!

1  Takk, skaane
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Dette må virkelig oppleves, vi besøkte passion towers, flott utsikt fra toppen. Skulle gjerne vært i krypten under men dette var kun tilgjengelig på ettermiddagen

2  Takk, tirils02