Prioritert adgang: Sagrada Familia-tur i Barcelona

fra
USD 56,41
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sagrada familia på
Anmeldt 27. november 2018

Det er et nydelig bygg å se på utvendig med mye historie. Jeg ville bestilt billetter tidlig slik at du slipper både kø og at du kan tilpasse tiden når det passer deg. Vi hadde bare basic billett og det er litt skjedelig da man kun får sett litt innvendig og selve museumet i nedre etasje. Det er verdt å bestille billetter der du kan ta turen opp i tårnet.

Takk, GrimTrim
Anmeldt 13. november 2018

Kjøp bilett på forhånd, det er utrolig stor kø ellers. Fantastisk plass, bygget i flere generasjoner.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Margit_Solheim
Anmeldt 5. november 2018

Helt sjukt bygg som bare må sees om man besøker Barcelona. Vi dro på ettermiddagen litt utenfor sesongen og slapp derfor de alle verste køene som kan være. Mye gøy og rart med dette bygget som vel aldri blir ferdig. Da å se det :-)

2  Takk, Graaskjegg
Anmeldt 2. november 2018

Vel verdt pengene å ta en guidet tur med fordel uten å stå i kø. Finnes flere valgmuligheter, men vi var sent ute å fikk se og lære om Gaudis utrolige tanker ang kirkens formål.

1  Takk, AnkaU6
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg forhåndsbestilte billetter. Hvis ikke risikerer en å stå veldig lenge i kø. Idet en kommer inn, mister en nesten pusten. Det er helt fantastisk

Hilsen Patricia fra Norge

1  Takk, Patricia B