Ulike måter å oppleve Sagrada familia på
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Betalte inngangsprisen for å komme inn i selve basilikaen og det var så verdt det! Vi dro utenfor sesong, så det var mindre turister enn normalt.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, Camilla T
Anmeldt 6. desember 2018

Har hørt om lange køer for å komme inn her, men siden jeg var der i november gikk det ganske raskt. Litt kø i sikkerhetskontrollen. Absolutt et sted som må besøkes når man er i Barcelona. Imponerende arkitektur og historie. Her er det mange detaljer så beregn god tid.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, V-Viking
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Er bare et må se sted. Helt fantastisk.
Mye folk, men likevel lett å komme se frem. Alltid arbeid på stedet. Masse turistfeller rundt

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, kross
Anmeldt 27. november 2018

Det er et nydelig bygg å se på utvendig med mye historie. Jeg ville bestilt billetter tidlig slik at du slipper både kø og at du kan tilpasse tiden når det passer deg. Vi hadde bare basic billett og det er litt skjedelig da man kun får sett litt innvendig og selve museumet i nedre etasje. Det er verdt å bestille billetter der du kan ta turen opp i tårnet.

Takk, GrimTrim
Anmeldt 13. november 2018

Kjøp bilett på forhånd, det er utrolig stor kø ellers. Fantastisk plass, bygget i flere generasjoner.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Margit_Solheim