“Fint, men bør forhåndsbestille plass”
Anmeldelse av Guell Park

Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Fint område, men du bør forhåndsbestille biletter hvis du vil inn i hovedområdet. Du kan gå rundt og se deler av området gratis, men hvis du vil se det beste må du betale og da bør du forhåndsbestille. Det er mye folk der, så det kan fort bli utsolgt. Det er begrenset med plasser inn til området.

Takk, Vegard L

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok sjansen på at det gikk fint å dra uten billett kjøpt på forhånd. Det gjorde det ikke. Dersom dere ønsker å gå inn i den lukkede delen av parken, så bør dere kjøpe billetter i forkant. Parken er ellers flott. Kjedelig for små barn. Ta med nok drikke!

Takk, Kari L
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig park med mye fint å se på. På toppen kunne vi se utover hele Barcelona lenger inn i parken var det nydelig arkitektur med typisk A.G tenkning. Det lille negative var at vi måtte betale ekstra for en spesiell plass i parken. Dette var et sted jeg føler kunne vært inkludert uten ekstra kostnader

Takk, Eirik K
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Fin park men ikke så stor. Greit å gå gjennom å se på ting og ta bilde. Veldig mange turister innom, så gjerne beregn god tid. Ble bilde-kø for å ta bilde av utsikten dvs. Men ellers veldig fin park

Takk, Linh_N_Nguyen_12
Les flere anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vel, for å besøke delen av parken med de største attraksjonene må du bestille på forhånd, det er så og si umulig dukke opp uten forhåndsbestilling. Heldigvis kan du oppleve resten av parken gratis. Parken ble tegnet av Antoni Gaudi, og det er mange flotte verk som er verdt en titt. Parken er også litt skjemt av gateselgere (mange av dem) som trekker ned totalinntrykket. Denne parken passer best for de som liker en god tur, og for de kunstinteresserte. Barn blir fort lei.

1  Takk, Kenneth O

Reisende som så på Guell Park, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Guell Park? Del dine erfaringer!