Guidet gåtur med fortrinnsrett i kø: Gaudís Park Güell i Barcelona

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Guell Park på
Anmeldt 7. november 2018

Parken er stor, men område du betaler for å komme inn for å se Gaudís verk er lite og vakkert. Mange vakre detaljer. Gøy å ha vært der.

Flott utsikt over byen.

Parken er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, cathrinej2014
Anmeldt 2. november 2018

Anbefaler å se parken på våren, sommer eller tidlig høst. Den er utrolig vakker og man får se mange av Gaudis flotte kreasjoner.

Takk, AnkaU6
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde forventninger. Ble skuffet. Mange sandete stier å gå rundt på, et lite område man kan betale for å se Gaudí hus. Vil heller anbefale den fantastiske parken rundt Nasjonalmuseet og Parc de Montjuic, mye bedre - frodigere og flottere! Og lite folk! Har du kort tid i Barcelona bør du ikke prioritere Güell Park.

Takk, skaane
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Parken er generelt fin, men var ikke noe spesielt utenom noen av gaudis verk. Det var dessverre deler av parken som var stengt av så regner med man får en bedre opplevelse dersom dette er åpent. Parken ellers har noen flotte bruer, men selve beplantningen og slikt er ikke noe spesielt.

Takk, tirils02
Anmeldt 19. september 2018

Ytre del av parken er helt OK. Den mest interessante delen er under ombygging (september 2018). Vi forsøkte å kjøpe billett ved inngangen, men det var ikke ledig før om kvelden, og da hadde vi andre planer. Dermed fikk vi ikke sett de flotteste husene.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anea660