6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.08.21
RitzCarlton.comUSD 334
CheapTicketsUSD 334
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Hotellet har en beliggenhet som er noe langt unna sentrum. Det fremstår litt for eksklusivt/stivt i perioder. Utover dette så er rom og hotell kjempeflott. Pris er naturlignok høy, vet ikke om det er verdt det.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, MetteNorway76
HotelArtsBarcelona, General Manager på Hotel Arts Barcelona, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Thank you for staying with us and sharing a review, we hope to welcome you back in the near future for another enjoyable stay at Hotel Arts Barcelona.

Regards,

Brunella Zinato
Hotel Manager
Hotel Arts Barcelona

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Dette hotellet overgår det meste på alle områder!!! Fantastisk service!!! Fantastiske rom med eksepsjonell vedlikehold og renhold. Nydelig frokost hvor du kan bestille hva enn du ønsker samt bli servert cava til! De er behjelpelig med ALT! Beliggenheten er rett ved stranda og park cituatella og Barcelona Zoo. Dette er et hotell vi har brukt mange ganger og vil fortsette med det!!
Anbefales på det sterkeste!!!!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, cwande
Anmeldt 14. oktober 2016

Flott hotell med god service. Fantastisk sted om sommeren med en kombinasjon av by- og strandhotell. Ikke mange storbyer som har det. Luftig og fint rom med fantastisk utsikt (32-etg.). I Club Lounge i 33-etg fikk vi alt vi trengte. Anbefales!

Romtips: Bestill hotellrom i høyden for flott utsikt.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Arne H
Anmeldt 18. april 2015

Dette er et fantastisk hotell på stranden i Barcelona. Beliggenheten er utenfor bykjernen og det tar under to timer å kjøre til franske grense. Restauranter og hageannlegg er flotte.
Lounge i 33.etage med flere serveringer daglig. Begrenset utvalg.
Men potensialet til dette hotellet er mye større. Potensialet ligger i selve rommet.
Her trengs nye og mer moderne møbler. Veggene er grå og skitne. CD spiller er ut. Tv er for liten.
Rommene er store nok til å bli helt fantastiske. Dette kan bli et av de beste hoteller i europa.

Romtips: Velg et club rom. Her er gratis Wi-Fi og tilgang til lounge i 33.etage. Disse rommene ligger i de øverste etagene.
Dato for oppholdet: mars 2015
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, knutgeorga
Anmeldt 30. september 2014

Veldig fornøyd på alle mulige måter. God service over alt. Lett og komfortabelt å sove med deilige senger, lyd- og lysisolerende persienner og høytliggende rom. Pent spa som i utgangspunktet er kjønnsdelt, men åpent for å være par dersom det er ledige avdelinger.

Romtips: Was sleeping at 26th floor which was very quiet. View over both the ocean and the city center by having a room facing towards the W hotel.
Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Kristoffer1992