Hopp over køen: Palau de la Música Catalana guidet tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Palace of Catalan Music på
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Opplevde jeg Manuel Barrueco på klassisk gitar. En fantastisk opplevelse. Kan ikke si det er min type musikk, men bygningen inne og ute er jo overdådig.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Morhamm
Anmeldt 16. august 2016 via mobile enheter

Vi var her og opplevde et show utenom det vanlige. Denne kombinasjonen hadde de klart å lage en forestilling om trekant drama. Jeg synes danserne gav mye av seg selv.
Bygningen er verdt et besøk, med eller uten forestilling. Det er detaljer og arkitektur som nesten tar pusten fra deg.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, 948signes
Anmeldt 16. august 2016

Ærverdig gammelt konsertlokale i art noveau stil. Spektakulært og overdådig, med fantastiske detaljar og fargar, spesielt på mosaikk og glassmaleri. Ikkje for minimalisten, men maksimalisten får nok å sjå på her!

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, siljetur
Anmeldt 17. november 2014

En opplevelse allerede fra utsiden av bygget, en perle av en Art Nouveau bygning bygget av arkitekt Lluís Domènech i Montaner i 1905-08. Vi var der for å oppleve Flamenco show som i seg selv var fantastisk. Rått og vakkert.
Anbefales på det varmeste hvis dere skal til Barcelona :-)

Dato for opplevelse: oktober 2014
1  Takk, mks995
Anmeldt 5. juni 2014

Vi hadde bestilt omvisning via nett og fikk en fin opplevelse med historien bak. Neste gang vil vi få med oss konsert eller annen forestilling.

Dato for opplevelse: april 2014
1  Takk, Grolind