Inngangsbillett til Gaudís Casa Batlló med videoomvisning

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Casa Batllo på
Anmeldt 7. november 2018

Så denne bare fra utsiden, men en utrolig vakker byggning skapt av den fantastiske arkitekten Gaudi!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, AnkaU6
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Du kan ikke dra til Barcelona uten å se Casa Battlo! Det er to køer for å komme inn - en for de med forhåndsbestilte billetter og en for de som ikke har kjøpt. Kjøp på nettsiden på forhånd, køen brukte 5 min., selv om vi var der midt på dagen. Vi kjøpte en billett som med mulighet til å bruke valgfri dag og klokkeslett. Du går gjennom en rute i det flotte huset. Veldig mange folk! Sikkert best å være der ved åpningstid eller sent hvis du ikke er glad i veldig mange folk. Veldig flott med Audio headset til. Her får du detaljerte beskrivelser om hvert rom. I tillegg var det interaktive bilder på enheten du fikk utdelt slik at du faktisk kunne se det rommet du var i med møbler fra tiden huset ble bygd!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, skaane
Anmeldt 4. oktober 2018

Dette var en helt fantastisk opplevelse. Arkitekturen er fabelaktig og står godt alene, og med audioguiden blir detteen helt spesiel opplevelse. Hit skal jeg igjen!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Mari664
Anmeldt 19. september 2018

Vel verdt et besøk. Vi har aldri sett noe liknende noe annet sted. Mange av ideene Gaudis særpregede arkitektur blir forklart. Oppe på taket er selv pipen et kunstverk

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anea660
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Et "annerledes" hus å besøk. Spennende å høre på audio-guide underveis, og å se hvordan huset var møblert. Barn gikk litt lei midtveis.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, loddengaard