“Fantastisk bygning - god mat..”
Anmeldelse av H1898

H1898
Vurdert som nr. 501 av 10 771 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: El Raval
Anmeldt 7. desember 2018

Godt gjemt inne på Hotel 1898 - La Rambla 109. Fantastisk bygning med lang historie og tungt treverk. Betjening i øvre klasse. God mat. Fine dining....(?).. Solomillo terner og milhojas lenguad til greie priser. Flott utvalg av gode viner. Tidvis 30 % avslag på maten ved rikig forhåndsbestilling av bord...

Takk, Lars162

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Avslappet og hyggelig miljø med fantastisk utsikt! Anbefaler et besøk her for et par drinker i solnedgangen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, JoakimochMarie
Anmeldt 28. mai 2016 via mobile enheter

Herlig takterrasse med de deiligste drinkene. Perfekt for både venninner og par. Strawberry mojito og coconut/lime mojito anbefales spesielt!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, 386gunnelf
Anmeldt 25. august 2015 via mobile enheter

Vi bodde her i 5 netter i forbindelse med feiring av bryllupsdag. Vi ble oppgradert til superiorrom uten ekstra kostnad.
Hotellet er kjempefint, gode rom, rent og ypperlig service.
Takterrassen var bare helt fantastisk og jeg kunne gjerne ha tilbringt hele ferien her oppe.
Nydelig mat og gode drinker, gratis håndklær til å ha ved bassenget.
Hotellet ligger sentralt i LaRambla.

Dato for besøk: august 2015
Takk, trudedo
Anmeldt 13. juni 2013

Flott sted å nyte en deilig lunsj eller en coctail/vin. Godt utvalg på menyen, hygglelig betjening og nydelig utsikt. En oase midt i byen!

Dato for besøk: mai 2013
Takk, Scott57N

Reisende som så på H1898, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i H1898? Del dine erfaringer!