“Toppscore”

Vurdert som nr. 98 av 11 228 Restauranter i Barcelona
Omgivelser: La Dreta de l'Eixample
Omgivelser: La Dreta de l'Eixample
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Da har vi vært en tur innom Barcelona, og siden vi ankom sent bestemte vi oss for å finne en restaurant i nærheten av hotellet vårt. Og det ble et lykketreff. I Barcelona finnes mange gode restauranter med nydelig tapas, og dette var et sånt sted.

Vi spiste to typer kroketter, en type med kylling og Iberia-skinke og en med aubergin og ost. Så fulgte et fat med soltørket tomat, oliven, ostesticks og artisjokker. Dernest Iberia skinke og flatbrød med tomat og olivenolje, før vi avsluttet tapasen med spareribs «Korean style». Alt var så utrolig godt og smaksrikt.

Vi falt også for fristelsen til å kjøpe kaffe og dessert. En sitronterte og husets catalanske creme brulee. Disse var også kjempegode, spesielt sistnevnte.

Servicen var også veldig bra, og plassen hyggelig. Kommer vi tilbake i dette strøket tar vi garantert en tur innom igjen.

Dato for besøk: september 2021

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: september 2022

Reisende som så på Casa Cheli, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Casa Cheli? Del dine erfaringer!