Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Fikk et stort fint rom for 3 personer. Reint og greit hotell. Enkel frokost. Ble positivt overasket siden jeg ikke hadde særlige forventninger. Selv om det lå så sentralt var det lite støy op på rommet. Katedralen var kun 100m fra rommet. Den store shoopinggaten kun 200m.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 893irenee
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Meget godt og rimelig hotell midt i Barcelona. 2 minutter å gå til ramblaen.
God pris og hyggelig personal. Wi-Fi. Rent og pent. Rustikk atmosfære. Bilen en parkerer du i garasjen like ved og sier fra i resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, mariekurstein
Anmeldt 21. august 2017

Stort koselig rom. Var så heldige å få et rom på 4. etasje, på hjørne og dermed med fint utsikt både mot katedralen og i sidegaten. Hørte klokkene til katedralen om kvelden/morgenen men våknet ikke av det om nettene. Stort klesskap og minibar. Madrassen var litt hard. Romslig baderom. Enkel frokost men greit nok. Sentral beliggenhet men ble heller ikke forstyrret av bråk om nettene. Restauranter, metro og butikker/las Ramblas på gåavstand. Kort sagt - vi hadde alt vi ønsket oss disse 5 dager i Barcelona.

Romtips: Hjørnerom på høyere etasje ga flott utsikt.
Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, ClaudiaNvH
Anmeldt 11. april 2017

Velstelt stille hotell like ved katedralen. Hyggelig betjening og god rom service. Nokså beskjeden frokost etter nordisk standard, men ferskt og godt. Godt å stikke oppom når turistbena trengte hvile.

Romtips: Hotellet er typisk byhotell innbygd i flere kvartaler uten utsikt
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, DagB45
Hotel C, Director General på Regencia Colon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Dear DagB45,

Greetings from the sunny Barcelona!

I am happy to see you enjoyed a nice stay in our property.

I hope we can have the occasion of hosting you again in your next visit to Catalonia.

Best regards,

General Manager

Anmeldt 16. mai 2013

Hotelet ligger midt i sentrum av Barceona. Du har alt du trenger rundt hotelet.
Litt gammedagse rom, men beliggenheten oppveier alt. itt dyrt for mat og drikke.
Veldig hyggelig betjening. Det eneste som var plagsomt var gateselgere og musikanter som gikk rundt å tigget penger hele tiden, rundt hotellets uteservering. De burde hotellet gjøre noe med, da det var virkelig plagsomt.

Dato for oppholdet: mars 2013
  • Reisetype: Reiste med venner