Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Tryp hotel ligger veldig sentralt og er perfekt for par som ønsker både by og strand i ferien sin. 10 min å gå til La Rambla og ca.20min til stranden. Godt tips er gjerne å leige seg sykler som tar deg hit og dit raskere Veldig god service på hotellet, god størrelse på rommene, Ok + standard. Noe støy etter klokken 1 på kveldene pga utelivet i Barcelona, men helt overkommelig for Bergensere som er vant med å bi sentralt i byn. Anbefales virkelig!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 641maritaf
Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

Etter å ha lest veldig forskjellige anmeldelser, var vi spente på hotellet. Det viste seg å være et hotell vi varmt vil anbefale!!
Sentralt beliggende i sentrum med t-bane rett utenfor, var det et perfekt utgangspunkt. Meget profesjonelle ansatte, ytterst god service og imøtekommende personale. Bra rom, moderne og behagelige. Nydelig frokostbuffet med alt man kan tenke seg!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Eva235
Anmeldt 6. april 2016

Vi bodde her i mars 2016, og var veldig fornøyde! V ble godt mottatt av en hyggelig resepsjonist som ga oss masse god informasjon om hva vi burde se i byen. Store, lyse, rene rom med gode senger. Be gjerne om rom ut mot bakgården. da hotellet ligger ved en stor fartsåre. Rikholdig og variert frokost, men litt vel hektisk og fullt i helgen.

Romtips: Be om rom mot bakgården. Lurt å ikke ha rom øverst i følge resepsjonisten, da noen kan forstyrres av viftene på taket.
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Tove K
Anmeldt 28. mars 2016

Veldig sentralt og med svært service-minded personell. Vi bodde der i 4 dager og hadde det fortreffelig. Anbefales rom med utsikt mot Montjuic, på grunn av noe støy i forkant. Den beste frokost jeg har fått på et hotell.

Romtips: Vi bodde på 547, rolig og pent rom.
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Otto L
Anmeldt 24. februar 2016

hyggelig hotell nær det meste en kan tenke seg å se i Barcelona. nær havna nær Las Ramblas. Hyggelig hjelpsome personale. Trivelig frokostsal med godt utvalg av varm og kald mat. Lekkert og inbydene som gir matlyst

Dato for oppholdet: februar 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International