Anmeldt 21. april 2016

Vi var 4 veninder på en helge tur. Dette hotellet ligger sentralt til (10 min å gå bort til Rambla), er moderne, rent og pent. Vi var litt undrende på hvorfor den bare har 2 stjerner. Konklusjonen må være at det er enkelt; bare en person i resepsjonen, enkel (men veldig god) frokost og ikke noe restaurat eller ute område. Sengene er harde (men noen liker det også) og jeg vil anbefale at du ber om et rom ut mot bakgården da det kan være en del støy fra veien. Alt i alt: Billig og bra :-)

Romtips: Be om et rom mot bakgården
Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, LeneLars
Anmeldt 10. april 2016

Relativt sentralt, god service, ok frokost og fint romslig rom.
- støy fra gaten, spesielt natt til lørdag
- harde senger
- område opplevdes som noe utrygt
+ rent rom
+ nypresset juice til frokost
+ serviceminded personale

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ritapV5692HU
Anmeldt 4. september 2015 via mobile enheter

Bodde her en langhelg. Hotellet har fine rom med fine bad. Minus at det ikke har egen hotellbar. Ligger sentralt til, ikke langt å gå til feks havnen. Taxi er også billig her, anbefaler taxi. Frokosten på hotellet er veldig enkel, men god. God service og hyggelig betjening. Greit hotell om man skal ha en langhelg i Barcelona.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, 967birgith
Anmeldt 28. oktober 2014

Dette hotellet har vi nå bodd på 3 ganger og det blir sikkert ikke de siste. Praktisk beliggenhet til Metro, spisesteder og severdigheter i Barcelona. Prisene er heller ikke verst. Vi kjørte bil hit og tvers over gaten er det et parkeringshus som det er lett å finne plass i. (dyrt25€ i døgnet). Hotellet ligger bare 50 meter fra et av de nye populære tapas stedene i Barcelona, en gågate med mange små, billige og koselige barer.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, ianotto
Anmeldt 13. juni 2012

Hotellet ligger veldig sentralt i Barcelona.Hyggelig betjening,veldig rent og ryddig.Vi boddei første etasje med en liten terasse utenfor.terassen var ut mot bakgården,så det var lite sol,men deilig å komme ut der litt.Vi var litt uheldige og hadde et hjørneværelse der vi ikke kom ut,men vi var en vennegjeng som hadde 4 rom tilsammen,så vi kom ut der gjennom deres rom.
Vi bodde der i 5 netter 6-11 mai 2012
Vi hadde frokost på hotellet,ogvar godt fornøyd med den også.

Alt i altvar vi veldig fornøyde alle sammen.Et veldig bra hotell
til den prisen vi betalte.Fortjener flere stjerner! Hilde Lystad,Norge.

Dato for oppholdet: mai 2012
  • Reisetype: Reiste med venner