“Fancy looking restaurant”

Vurdert som nr. 1 771 av 11 377 Restauranter i Barcelona
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: La Dreta de l'Eixample
Anmeldt 27. november 2018

Siden det var vår siste kveld i BCN ønsket vi en finere middag. De serverte helt ok tapas på dette stedet. Tartaren var veldig god og blekkspruten smakte godt resten av rettene var helt ok. Vi fikk god service da vi kom, men de dabbet litt av etterhvert da de ble opptatt med et større selskap som var ved siden av oss. Til prisen så tror jeg nok jeg ville valgt et annet sted. Hadde maten vært bedre hadde prisen vært verdt det. Som flere andre har nevnt så er badet nede verdt en tur. Det var faktisk folk som tok drikken sin der nede. Fin restaurant.

Takk, GrimTrim

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten og jeg ser at den får relativt gode anbefalinger på TripAdvisor, så forventningene mine var nok kanskje for høye. Personalet leverte god service og de fulgte godt med på gjestene. Maten var i beste fall helt ordinær, så alt i alt en helt ordinær opplevelse.

Takk, 129bjartea
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

God mat, men det er lokalet som gjør opplevelsen så bra. Fantastisk restaurant med det kuleste toalettet i Barcelona. Maten er veldig god, men er hakket for dyr. Sjekk prisene og menyen før dere bestiller anbefalinger fra servitøren.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, missharam
Anmeldt 24. mai 2017 via mobile enheter

En veldig bra opplevelse. Var innom baren i 2. Etg før middag. Veldig hyggelige mennesker. Spiste blant annet White fish, den var fantastisk. Travel restaurant en lørdagskveld. Bestill bord!!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, thomasnorway1
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Vi var her på venninnetur, 10 pers. Skikkelig kult sted som anbefales!! God service, gode drinker, og bra mat (men små posjoner). Toalettene er dødskule, og MÅ oppleves!! Bar oppe i 2.etg som er verdt et besøk etter maten. Bord må reserveres.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Lossen

Reisende som så på Boca Grande, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Boca Grande? Del dine erfaringer!