Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Expedia.comUSD 90
eDreamsUSD 91
CheapTicketsUSD 90
Anmeldt 11. juli 2018

Førsteinntrykket vi fikk var bra, god beliggenhet og trivelig område. Men i det vi kom inn i resepsjonen slo det en form for innestengt fuktig lukt mot oss, nesten som fra et vaskerom i et eldre hus. Personalet var hjelpsomme og vi fikk et rom med fin utsikt mot torget like utenfor. Men all verdens hyggelige ansatte kan ikke veie opp for det synet som møtte oss etter en tur ute i byn senere på kvelden....det var store mengde maur både på gulv og bord, og uten at jeg fikk talt nøyaktig så pilte det også en mengde kakerlakker over gulvet både på rommet og på badet. Jeg ba om og få bytte rom, men fikk beskjed om at det var fult på hotellet. Så det som kunne vært en ok hotellopplevelse ble til de grader ødelagt av skadedyr...

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Steinar H
Anmeldt 25. januar 2017

Fin omgjøring til hotel fra kloster.
Fikk nyoppusset rom mot plass foran tilliggende kirke. Flott oppusset, men akk dessverre med sjenerende lukt fra avløpssystem, spesielt på nattetider. Hotellet forsøkte å fjerne lukten flere ganger uten å lykkes helt.
God frokost ble servert i 2 saler.
Prima beliggenhet 100 m fra La Rambla.

Romtips: Rom mot øst, utsikt mot plass foran kirke.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, sigmund finn h
Anmeldt 4. januar 2017

Et meget sentralt hotell med god frokost. Vi fikk et flott rom med gode senger. Det var nyoppusset, men det var en litt ubestemmelig kloakklukt som kom fra baderommet om natten.Vi ga beskjed og kunne fått nytt rom, men vi holdt ut. Rommet var helt greit og hadde utsikt til en plaza hvor det også var en kirke. Der var det noen uteliggere som overnattet, men de gjorde ikke oss noe. Vi koste oss på hotellet og kan trygt anbefale det til andre.Men det er et gammelt kloster som er omgjort til hotell. Mange av de gamle veggene og møbler er beholdt. En må ikke forvente å få et topp moderne hotell. Vi koste oss og hadde et flott opphold der. Det var en kjekk betjening som vi fikk god informasjon av.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Brit H
Anmeldt 24. november 2016

Hotellet ligger sentralt til. Nær Las Ramblas. Sengene var gode. Det var en del kloakk lukt fra badet og det var ekkelt. Mugg på vegger etter vannlekkasje. Vinduet på rommet kunne ikke åpnes for lufting. Aircondition bråket mye og slo seg på midt på natten og vekte oss. Svært enkel frokost.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, MiaV66
Anmeldt 19. juli 2016

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com