Ulike måter å oppleve Parc de Montjuic på
Anmeldt 16. juli 2018

Område som har så mye. Er en park med mange høydemeter, men er virkelig verdt det. Museum om den katalanske historien, Olympiastadion og de andre OL banene og Castle de Montjuic på toppen av fjellet. Mange attraksjoner på en liten plass. Steder som absolutt burde bli sett. Har også en gondol i område som kan ta deg opp og ned.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 754eirikk
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Ta bane og kabelbane helt opp og vandre ned mot hotellet hvor kabelbanen til havnen går . Forbausende rolig til å være Barcelona

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Sidsel123
Anmeldt 2. mai 2018

Vi gikk og kjørte kabelbane igjennom her. En vakker park som har en fin utsikt både over by og strand

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Tommy-totakt
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Vi gikk opp og nøt utsikten både mot byen og utover havet. Vi hadde en tur rundt oppe ved Borgen. Vi hadde kjøpt billetter til funikularen på forhånd og det var en fin opplevelse å seile opp og ned med den. Du får den flotteste utsikt over byen og parken. Her er veldig mange fine veier og trapper og små fine steder å sitte. Det er flere store restauranter oppe på platået og der finnes også et hotell med den fineste utsikt!

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Anne Marit R
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Parc de Montjuic er vel verdt et besøk. Vi var der en varm søndag i september 2017 og storkoste oss. Fin avslappet stemning blant både spanjoler og utenlandske turister.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Norw50