3 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
travelup.comUSD 169
Anmeldt 22. mai 2018

Fint hotell, med hyggelig takterasse der de hadde god mat som kostet litt for mye. Valgte hotellet da de hadde treningsrom, men det inneholdt litt for lite for å få trent.
Hadde vært ok med en liten butikk eller en enkel restaurant i nærheten, men da måtte man gå langt. Vi betalte for oppgradert rom, som var veldig fint og stort, men uten noe særlig trykk på vannet og helt uten vann da vi ankom. Vi velger et annet hotel neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, MarianneS624
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Bra service, bra fasiliteter og takterasse, egentlig bra beliggenhet, men da du må gå rundt hele havnen for å komme til stranden, forså en del skritt fra selve sentrum, blir beliggenheten noe dårligere enn hva som var forventet...
Vi testet restauranten en kveld og det hold! Dette skal liksom være en fin restaurant, men når du får en rett som ser ut som 3 grillskiver med 2 potetgullflak, blir det selvfølgelig en stor skuffelse. Blir ikke mett av et måltid her. Frokosten synes jeg også var altfor dyr, så vi valgte å droppe dette.

Dyrt hotell, som ikke tilfredsstilte mine forhåpninger, selvom det har en veldig fin takterasse.

Dato for oppholdet: juli 2016
4  Takk, SusanneF243
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Sentralt, fint, god service. Har alt du trenger. (Litt lite basseng, eneste - om du tenker å bade på hotellet).
Kort avstand til LaRambla og en liten, fin gåtur til stranden. Supert å sole seg/slappe av på en solseng på takterassen. Her kan vi fint bo en annen gang også.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Elisabet O
Anmeldt 20. februar 2016 via mobile enheter

Sentralt og bra hotel. Fine og store rom. Gode cocktails i baren. Dyrt for frokost hvis den ikke er inkludert €55. Anbefaler å leie el-sykler der, veldig fin måte å se byen på. Takterasse med basseng og bar er ikke åpen om vinteren. Generelt ok valuta for pengene

Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, Geir-Inge78
Anmeldt 24. juli 2015

Vi tilbrakte en uke på dette hotellet som har en perfekt beliggenhet med ca 5 min å gå til La Rambla og ca 20 min til stranden. Hotellet som er en del av WTC ligger flott til ved havnen. Vi ble tildelt ett rom som dessverre hadde utsikt inn mot senter av WTC. Rommet for øvrig var greit nok. Stor og god dobbeltseng. Rengjøringen var meget god. På taket av hotellet er det ett lite basseng og en del solstoler samt en restaurant hvor en kan kjøpe lett lunsj og drikke. Fantastisk flott utsikt over havnen og mot byen. Om kvelden åpner hotellet baren på taket. Prisnivået i restaurantene og baren er høy. Servicen på hotellet er meget god.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, ArveGisleS