Fotoshoot-tur i Barcelona Secret Corners

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Arc de Triomf på
Anmeldt 27. november 2018

Vi gikk gjennom parken og forbi Arc de Triomf etter vi hadde spist lunsj ved Lulu som ikke er langt unna. I parken finner du også en ZOO. Det var også konsert her da vi gikk forbi. Som flere sier det er ikke et "must see" men det er fint med palmene og monumentet. Så hvis du er i nærheten, så ta turen hit.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, GrimTrim
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fin tur å gå å se denne og gå gjennom parken som er lengre nede. Avslappende tur, anbefaler å gå hit på formiddagen, ikke like mange folk her på det tidspunktet

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Linh_N_Nguyen_12
Anmeldt 12. oktober 2017

Arc de Triomf er et fint syn og området er hyggelig for en gåtur og nyte omgivelsene i parken. Ikke noe man basolutt må få med seg, men pen arkiterktur og pent område.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Norw50
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig Triumfbue. Ligger rett ved parken, så lett for å gjøre piknikkurv eller slappe av på plenen i samme sving som man går til fots.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, aleandrab
Anmeldt 9. mars 2016

Hadde nok ingen kunnskap om denne før jeg dultet borti den sånn tilfeldig. Hadde sett på metroen at ett stoppested hadde samme navn. Området var veldig vakkert en lang gate med flotte bygg på begge sider. Masse folk som gikk rundt og beundret som meg og tok fotografier. Og i ettertid har jeg jo sjekket at denne ble satt opp til verdensutstilling i 1888 som inngangsporten til selve utstillingsplassen. Verd ett stopp.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Baross