“Helt greit!”
Anmeldelse av Los Bellota

Los Bellota
Reserver med
Los Bellota er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 848 av 11 172 Restauranter i Barcelona
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: La Sagrada Família
Anmeldt 7. august 2016

Gikk de veldig gode omtalene stedet hadde, så ble vi vel litt skuffet. Helt grei mat og service, men lokalene kunne med fordel blitt frisket opp.

Dato for besøk: august 2016
Takk, F3078DXfrankh

Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

Vi spiste middag her. Koselig liten restaurant, hvor bordene fyltes raskt opp etter kl 2030. Vi hadde god tapas. Prøvde også bacalao, denne var overraskende mild, og nesten litt tam. Levende gitarmusikk, litt i høyeste laget da den til tider gjorde det vanskelig å holde en samtale ved bordet. Alt i alt ett bra sted som anbefales.

Dato for besøk: september 2015
Takk, 8erta
Anmeldt 27. oktober 2014

Vi fikk anbefalt denne restauranten av hotellet. Nydelig mat og god vin. Hyggelig lokale, det eneste var at det kom inn et reiseselskap på 25 stk, og de var ganske støyende. Ellers god service.

Dato for besøk: juli 2014
Takk, MonaK509
Anmeldt 26. april 2014 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 12 personer som raskt fikk bord og service. Servitører som forstår godt engelsk, og menyer som er lette å bestille fra. Vi fikk en fantastisk tapasmeny med drikke og dessert til under 200NOK. Anbefaler spesielt det lokale skinke og ostfatet. Meget fornøyd.

Dato for besøk: april 2014
    • Atmosfære
Takk, FrankRKH
Anmeldt 21. juli 2013

God mat ,god service og trivelig sted å spise-desserten var ekstra god, spesielt kokos og ananas is!:)kan anbefales:)

Dato for besøk: juli 2013
Takk, Roger N

Reisende som så på Los Bellota, så også på

Barcelona, Province of Barcelona

Har du vært i Los Bellota? Del dine erfaringer!