Ulike måter å oppleve Eglesia de Santa Maria del Mar på
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Bygget på frivillig basis av at man bar steinblokker på ryggen til det som nå fremstår som en praktfull bygning.
Fantastisk arkitektur og man blir helt salig av å gå inn og kikke.
Etter å ha lest havets katedral var det spesielt å få sett denne, da basilikaen er bakgrunn for boken.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 870Linda
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig å komme tilbake til det lille kapellet til høyre i kirken. Vi overvar en nydelig konsert med klassisk spansk gitar. Fortreffelig opplevelse. Selv om vi ikke fikk sett hele kirken en gang til denne gangen.
Anbefaler konserten.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 540yvonne
Anmeldt 8. januar 2018

Det var en stor opplevelse å komme til denne kirken etter å ha lest boken "Havets Katedral" Den er enklere enn mange kirker i Sør-Europa, men veldig fascinerende. Vakre glassmalerier og flotte søyleganger. Viktig å se kirken i dagslys da man ser glassmaleriene. Gratis inngang visse deler av dagen.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, heidihmay
Anmeldt 7. oktober 2017

Her kan du virkelig få et flott inntrykk av kirken som er åpen for allmenheten og koster ingenting å komme inn å se.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, evalien2017
Anmeldt 7. mai 2017

Leste boken som heter " Havets Katedral". Svært interresant, så vi bestemte oss for å se kirken i virkeligheten. Etter dette besøket ble vi enda mer nysgjerrige. Det er en flott kirke, litt mørk så er historien og. Anbefales!!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 244evab